سرجیو ریکو: سرجیو ریکو دروازه بان پاری سن ژرمن پس از برخورد اسب سواری در اسپانیا در وضعیت “وخیم” در آی سی یو قرار دارد.

وضعیت سرجیو ریکو دروازه بان پاریسن ژرمن “وخیم” است زیرا او در بخش مراقبت های ویژه پس از تصادف اسب سواری در اسپانیا بستری شده است. طبق گزارش رسانه های محلی، بازیکن پی اس جی در حال سوار شدن در منطقه ال روسیو در هوئلوای اسپانیا بود که با یک اسب فراری برخورد کرد و سقوط کرد.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است که وی با هلیکوپتر به بیمارستانی در سویل منتقل شده است. در روز یکشنبه، یکی از سخنگویان پی اس جی تایید کرد که وضعیت ریکو وخیم است. باشگاه همچنین اضافه کرد که “تماس دائمی” با حلقه نزدیک این دروازه بان 29 ساله دارد. حتی باشگاه سابقش سویا نیز آرزوی قدرت و بهبودی سریع این بازیکن را داشت.

پاری سن ژرمن در حساب رسمی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: “پاری سن ژرمن روز یکشنبه از حادثه سرجیو ریکو، بازیکن خود مطلع شد و به طور مداوم با عزیزانش در تماس است… کل جامعه قرمز و آبی از آنها حمایت کامل می کند.”

سرخیو ریکو در سال 2020 پس از یک فصل قرضی در این باشگاه به پاری سن ژرمن پیوست. او دروازه بان دوم پاری سن ژرمن محسوب می شود و حداقل 29 بازی برای این تیم انجام داده است. پیش از این، دروازه بان با سویا، فولام و مایورکا جادو کرده بود. همچنین ریکو در سال 2016 کاپیتان اسپانیا بوده و در یورو 2020 نیز حضور داشته است.

سرخیو ریکو زمانی که پاری سن ژرمن یازدهمین قهرمانی تاریخی لیگ فرانسه را با تساوی 1-1 روز شنبه مقابل استراسبورگ به دست آورد، نیمکت نشین شد. طبق گزارشات، او پس از جشن قهرمانی برای دیدار به اسپانیا بازگشته بود.

سوالات متداول

  1. سرخیو ریکو چند سال دارد؟
    29 سال
  2. PSG چیست؟
    پاری سن ژرمن یک باشگاه فوتبال است

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.