سانجی راوت، رهبر سنا (UBT) هنوز به اشتراک گذاری صندلی های نظرسنجی LS در MVA ثابت نشده است، اما 19 کرسی ما با ما باقی خواهد ماند.

سانجی راوت، رهبر شیو سنا (UBT) روز جمعه تاکید کرد که اگرچه فرمول تقسیم کرسی در میان شرکای ماها ویکاس آغادی (MVA) برای انتخابات سال آینده لوک سبها هنوز نهایی نشده است، تعداد 19 کرسی که شیو سنا (تقسیم نشده) است. ) پیروز در انتخابات گذشته با حزب خود باقی خواهد ماند.

راوت در گفتگو با خبرنگاران در ناندد گفت که شیو سنا (تقسیم نشده) 18 کرسی از 48 کرسی لوک سبها در ماهاراشترا و یک کرسی در دامان و دیو را در انتخابات 2019 لوک سبها به دست آورد. اگرچه شیو سنا تقسیم نشده در آخرین انتخابات عمومی در ایالت 18 کرسی به دست آورد، 13 نفر از نمایندگان پارلمان به دنبال شورش او علیه رهبری حزب به شیو سنا به رهبری اکنات شینده، وزیر ارشد، وفاداری کردند.

او گفت: «اگرچه برخی از نمایندگان حاضر در مجلس جدا شده‌اند، اما این کرسی‌ها توسط شیو سنا به دست آمد و آن‌ها نزد ما خواهند ماند.» و افزود که چهار حوزه انتخابیه توسط حزب کنگره ملی‌گرا (NCP) مؤسس MVA و یک حوزه انتخابیه به دست آمده است. کنگره نیز با آنها باقی خواهد ماند. عضو سنا (UBT) راجیا سبها گفت که MVA متحد است و هیچ اختلافی بین سه شریک وجود ندارد.

وی گفت: «ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و لوک سبها به مبارزه متحد خواهیم پرداخت و «وجرموت» (مشت آهنین) MVA دولت فعلی را شکست خواهد داد. راوت گفت که هنوز هیچ فرمول تقسیم صندلی تصمیم گیری نشده است زیرا مذاکرات هنوز در مرحله مقدماتی است. انتظار می رود که انتخابات لوک سبها در آوریل تا می 2024 برگزار شود، در حالی که انتخابات مجلس ماهاراشترا در اکتبر تا نوامبر سال آینده برنامه ریزی شده است.