سالگرد ازدواج سونام کاپور: سونام کاپور در سالگرد ازدواج، پست شایان ستایشی برای همسر آناند آهوجا می گذارد. ببین چی گفت

سونام کاپور که پنج سال از ازدواج خود را با آناند آهوجا جشن می گیرد، روز دوشنبه 8 می 2023 سالگرد ازدواج همسرش را تبریک گفت.

به منظور جشن گرفتن این پیوند زیبا، سونام یادداشتی شایان ستایش برای همسرش در اینستاگرام نوشت و از او به خاطر بهترین هفت سال زندگی‌اش تشکر کرد زیرا این دو سال قبل از ازدواجشان نیز با هم قرار داشتند. او به دنبال ابراز عشق و احترام به او در سالگرد آنها بود.

در یک مراسم مجلل، سونام کاپور و آناند آهوجا در 8 می 2018 عقد کردند. این بازیگر تصاویر دیده نشده و دوست داشتنی از همسرش و پسرشان وایو منتشر کرد.

در شبکه های اجتماعی، سونام کاپور پست کرد: «این سالگرد ماست! هر روز از ستاره‌هایم تشکر می‌کنم که شما را به عنوان شریک زندگی و شریک زندگی‌ام گرفتم. بابت بهترین 7 سال زندگیم ممنونم. مملو از خنده، اشتیاق، مکالمات طولانی، موسیقی، مسافرت، رانندگی طولانی و مهمتر از همه معرفی وایو زیبای ما. دوستت دارم جان من.. من برای همیشه دوست دختر، بهترین دوست و همسرت خواهم بود، هر روز با تو واقعا فوق العاده است! (sic)».

آناند در پاسخ به پست سونام نوشت: “اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خودتو دوست دختر من هم صدا میکنی!؟؟؟ یک دوست دختر اما برای من خوش شانس است که همان آدم است! ????

مادر سونام، سونیتا کاپور، نیز پستی صمیمانه برای داماد و دخترش به اشتراک گذاشت و نوشت: “سالگردت مبارک!!! باشد که عشق شما به یکدیگر همچنان درخشان باشد. رویاها تو را خیلی دوست دارند (sic)”.

سوالات متداول

Q1: سونام کاپور و آناند آهوجا چه زمانی با هم ازدواج کردند؟
این زوج در 8 می 2018 در مراسمی مجلل با هم ازدواج کردند.

Q2: نام پسر سونام کاپور چیست؟
نام پسر سونام کاپور وایو است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.