زمان بندی مترو بنگالورو: انتخابات مجلس کارناتاکا 2023 در 10 مه: زمان بندی مترو Namma در بنگالورو برای رأی دهندگان در روز رأی گیری تمدید شد. برنامه اصلاح شده را ببینید

انتخابات مجمع کارناتاکا 2023 در 10 مه 2023 برگزار خواهد شد. برای کمک به رای دهندگان در روز رای گیری، شرکت راه آهن مترو بنگالورو (BMRCL) تصمیم گرفته است زمان حرکت قطارهای مترو را در 10 می تمدید کند.

در اینجا زمان بندی اصلاح شده مترو Namma در بنگالورو برای 10 می است.

– طبق اطلاعات، قطارهای مترو بنگالورو تا نیمه شب روز رای گیری 10 مه تردد خواهند کرد.
– آخرین قطار مترو از ایستگاه های Silk Institute، Nagasandra، Krishnarajapura، Kengeri، Baiyappanahalli، Whitefield (Kadugodi) و KR Pura در ساعت 12.05 صبح روز 11 می حرکت خواهد کرد.
– آخرین قطار مترو از ایستگاه Nadaprabhu Kempegowda (معروف به Majestic) به سمت ایستگاه های Baiyappanahalli، Nagasandra، Silk Institute و Kengeri در ساعت 12:35 صبح روز 11 مه حرکت خواهد کرد.

اتوبوس های بیشتر در بنگالورو در روز رای گیری – 10 مه

در همین حال، شرکت حمل و نقل جاده ای ایالت کارناتاکا (KSRTC) گفت که در 10 مه با 3700 اتوبوس تردد خواهد کرد، در حالی که شرکت حمل و نقل شهری بنگالورو (BMTC) با 1868 اتوبوس در روز رای گیری تردد خواهد کرد.

بنگلور مترو ریل شرکت محدود (BMRCL) یک سرمایه گذاری مشترک بین دولت ایالت کارناتاکا و دولت هند است.

در همین حال، پیش‌بینی باران خفیف در بنگالورو در 10 مه وجود دارد. توصیه می‌شود هنگام بیرون آمدن برای رأی دادن، یک چتر یا کت بارانی همراه داشته باشید. کمیسیون انتخابات (EC) هند مقدمات رای‌گیری در 10 می را فراهم کرده است. کسانی که در خدمات ضروری هستند و کسانی که خارج از شهر هستند می توانند از طریق رای پستی رای خود را به صندوق بیندازند. حداقل 2163 نامزد در این انتخابات در رقابت هستند.

سوالات متداول

Q1: انتخابات کارناتاکا 2023 چه زمانی است؟
انتخابات مجلس کارناتاکا 2023 قرار است در 10 می 2023 برگزار شود.

Q2: راه آهن مترو در بنگلور چیست؟
خدمات ریلی مترو در بنگالورو به نام «مترو ناما» نامگذاری شده است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.