ریک آلن: ریک آلن درامر «دف لپارد» در مورد بهبودی پس از حمله وحشیانه صحبت می کند. بدونید چی گفت

ریک آلن، درامر Def Leppard اخیراً جزئیاتی را در مورد سفر بهبودی خود پس از یک حمله وحشیانه که در اوایل سال جاری در فلوریدا رخ داد، به اشتراک گذاشت. این نوازنده 59 ساله پس از اجرای برنامه با گروه راک نمادین در ماه مارس در خارج از هتل خود مورد حمله قرار گرفت.

آلن با یادآوری این حادثه در حین حضور در صبح بخیر آمریکا، توضیح داد که غافلگیر شده و ضارب را ندیده است که می آید. او شنیدن صدای پا و سپس ضربه ناگهانی به او را توصیف کرد که باعث افتادن او روی زمین شد. علیرغم اینکه آلن یک موسیقیدان مشهور است که در سال 1984 یک دستش را در یک تصادف رانندگی از دست داد، اما معتقد است که مهاجم او به دلیل ناتوانی اش او را به عنوان یک تهدید نمی شناسد.

در طول مصاحبه، همسر آلن، لورن مونرو، به او ملحق شد و پس از اطلاع از این حمله ابراز ناراحتی کرد. او بر اهمیت حمایت خانواده در مواقع سخت تاکید کرد. آلن با انعکاس این حادثه، از همسر و خانواده خود قدردانی کرد و به نقش آنها در روند بهبودی خود اذعان کرد.

این حمله در خارج از هتل و کازینو Seminole Hard Rock در فلوریدا، جایی که دف لپارد در کنار Mötley Crüe در حال اجرای برنامه بود، رخ داد. آلن برای سیگار به بیرون از هتل رفته بود که مهاجم 19 ساله، مکس هارتلی، به او کمین کرد. هارتلی که اعتراف به بی گناهی کرد، ظاهراً قبل از پرتاب خود با سرعت کامل و کوبیدن آلن به زمین، پشت یک ستون پنهان شد.

بر اساس گزارش پلیس، آلن به عقب افتاد و سرش به زمین خورد. زنی ناشناس به کمک او شتافت، اما ظاهرا هارتلی او را به زمین هل داد و زمانی که می خواست فرار کند، موهایش را گرفت. پس از فرار از صحنه، هارتلی بعداً در پارکینگ هتل مجاور دستگیر شد، جایی که گزارش شده بود به وسایل نقلیه آسیب می رساند.

مکس هارتلی در حال حاضر با اتهاماتی از جمله دو فقره اتهام، چهار فقره شرارت جنایی و سوء استفاده از یک فرد مسن یا معلول مواجه است.

در حالی که آلن به بهبودی خود ادامه می دهد، او به خاطر محبت و حمایتی که از خانواده اش دریافت کرده و نقشی که آنها در بقای او ایفا کرده اند، سپاسگزار است. سوالات متداول

  1. حمله به ریک آلن چه زمانی رخ داد؟
    حمله به ریک آلن در ماه مارس رخ داد.
  2. ریک آلن اهل کجا بود؟
    درونفیلد، دربی شایر

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.