روی: راهول روی با «پیاده‌روی» بازمی‌گردد، سفر «چالش‌انگیز» را پس از سکته مغزی به اشتراک می‌گذارد

راهول روی، بازیگر Aashiqui با فیلم Walk ساخته نیتین کومار گوپتا به این فیلم بازگشته است.

راهول روی در سال 2020 هنگام تیراندازی برای LAC — Live the Battle in Kargil دچار سکته مغزی شد. این بازیگر Aashiqui تحت آنژیوگرافی مغز و قلب قرار گرفت و با حمایت عزیزان از طریق درمان پزشکی، گفتار درمانی، ورزش، رژیم غذایی و مدیتیشن مدتی را برای بهبودی گذراند.

علیرغم چالش برانگیز بودن فیلمبرداری «Walk»، روی کارگردان و تیم را به خاطر حمایتشان در کمک به او برای غلبه بر آن اعتبار می داند.

او در حالی که در مورد مسیر بهبودی خود صحبت می کرد، بیان کرد که “Walk بعد از شکست سلامتی من برای تیراندازی چالش برانگیز بود”.

وی در ادامه گفت که حمایت های تیم و کارگردان در طول فیلمبرداری فیلم “Walk” کمک زیادی به او کرده است. او به یک خبرگزاری گفت که بهبودی او “ترکیبی از درمان پزشکی، گفتار درمانی و حمایت عظیم عزیزان” بود.

من یک روال منظم از ورزش، رژیم غذایی و مدیتیشن را دنبال کردم و برای اولویت دادن به سلامت جسمی و روانی خود زمان صرف کردم.

پروژه قبلی روی، LAC — Live the Battle in Kargil، به دلیل سکته مغزی او قطع شد، اما او اکنون به بازیگری بازگشته و سفر خود را برای بهبودی به اشتراک گذاشته است.

درباره “WALK”

در 9 آوریل، “Walk” جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره فیلم جامو را از آن خود کرد. این فیلم داستان کارگران مهاجر در دوران قرنطینه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا را روایت می‌کند و روی نقش یک کارگر مهاجر را بازی می‌کند که پسر دوست متوفی خود را بیش از 1000 مایل در طول قرنطینه حمل می‌کند.

سوالات متداول

Q1: چه کسی «Walk» را کارگردانی کرد؟
نیتین کومار گوپتا

Q2: بازیگران فیلم “Walk” 2023 چه کسانی هستند؟
راهول روی، آرچانا پوران سینگ

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.