راهول گاندی: شراد پاوار می گوید: قوام راهول گاندی مسئله است

پونه: شراد پاوار ، رئیس NCP روز پنجشنبه در مورد اعتبارات راهول گاندی به عنوان رهبر ملی اظهار داشت که به نظر می رسد او تا حدودی فاقد “سازگاری” است.

پاوار ، متحد کنگره ، اما از اظهارات ناپسند باراک اوباما در مورد رهبر کنگره مستثنی شد.

پاوار در حال مصاحبه با رئیس رسانه لوکمات و نماینده سابق ویجای دردا بود.

پاوار در پاسخ به این س askedال که آیا کشور آماده پذیرش راهول گاندی به عنوان رهبر است ، گفت: “برخی س Thereالات در این زمینه وجود دارد.

اوباما ، در خاطرات خود که اخیراً منتشر شده است ، گفته است که رهبر کنگره به نظر می رسید مانند دانش آموزی است که مشتاق تحت تأثیر قرار دادن معلم است اما از استعداد و اشتیاق برای تسلط بر این موضوع بی بهره است.

پاوار درمورد این موضوع گفت که لازم نیست نظر همه را بپذیریم.

وی گفت: “من می توانم در مورد رهبری در كشورمان چیزی بگویم. اما من در مورد رهبری در كشور دیگری صحبت نخواهم كرد. فرد باید این حد را حفظ كند … من فکر می كنم اوباما از این حد عبور كرد.”

پاوار در مورد آینده کنگره و اینکه آیا راهول گاندی به “مانعی” برای حزب تبدیل می شود ، پرسید که رهبری هر حزب بستگی به نوع پذیرش وی در داخل سازمان دارد.

رئیس NCP که دو دهه پیش کنگره را به خاطر مسئله رهبری کنار گذاشت ، گفت: “گرچه من با (رئیس کنگره) سونیا گاندی و خانواده اختلاف داشتم ، اما امروز هم کنگره ها به خانواده گاندی-نهرو علاقه دارند.”