راهول گاندی: زمانی که راهول گاندی از شاهرخ خان خواست تا به سیاستمداران توصیه کند؟ مبادله را تماشا کنید

ویدئویی قدیمی از شاک رخ خان، فوق ستاره بالیوود در پاسخ به سوال راهول گاندی، رهبر کنگره، در کانون توجه توئیتر قرار گرفته است. این رویداد در سال 2008 در جریان مراسم اهدای جوایز سرخپوست سال NDTV بود. راهول گاندی از ستاره بالیوود پرسید: «یک توصیه شما به سیاستمداران چیست؟

شاهرخ خان به سبک شوخ طبعی خود پاسخ داد: «خوشحالم که این سؤال به این سادگی است. ببین از کی پرسیدی من دروغ می گویم و تقلب می کنم و برای امرار معاش فریب می دهم. من یک بازیگر هستم. من کاملاً شوخ طبع هستم، هیچ چیز واقعاً مشخصی در درون من وجود ندارد.»

می‌خواهم بگویم که برای افرادی که کشور را اداره می‌کنند، احترام زیادی قائل هستم، کسانی که در دل خود این را دارند که کشور را اداره کنند. این یک خدمت بسیار فداکارانه است. بیایید پول زیر میز نگیریم، کارهای مبهم انجام ندهیم. اگر ما این کار را درست انجام دهیم، همه ما پول در می آوریم، همه ما خوشحال خواهیم شد، همه ما یک ملت بزرگ و بسیار مغرور خواهیم بود.» SRK ادامه داد.

SRK با تشویق شدید حضار گفت: “پس توصیه من به همه سیاستمداران این است که لطفا تا حد امکان صادق باشید.”

انتشار اخیر Pathaan SRK یک موفقیت بزرگ بوده است. فیلم مهیج جاسوسی به کارگردانی سیدارت آناند وارد باشگاه 500 روپیه ای شد. این فیلم همچنین شاهد نقش آفرینی ویژه ای از سلمان خان بود. بر اساس گزارش‌ها، SRK در Tiger 3 نیز یک تصویر کوتاه خواهد داشت.

مجله تایم شاهرخ خانامونگ را به عنوان 100 فرد تأثیرگذار جهان در سال 2023 معرفی کرده است. این فهرست همچنین شامل جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، کینگ چارلز، مدیر عامل میلیاردر ایلان ماسک و نمایه خواننده و هنرمند برجسته بیانسه. خان که توسط بازیگر همکارش دیپیکا پادوکن نوشته شده است، می باشد. “برای کسی که او را از نزدیک می شناسد و عمیقاً به او اهمیت می دهد، 150 کلمه هرگز عدالت را در مورد پدیده شاهرخ خان صادق نخواهد کرد.”

پادوکن گفت: “خان برای همیشه به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران تمام دوران شناخته خواهد شد.”

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.