ران دیسانتیس: فرماندار جمهوری خواه فلوریدا ران دیسانتیس ممکن است در توییتر نامزدی ریاست جمهوری را اعلام کند.

ران دیسانتیس فرماندار جمهوری خواه فلوریدا در حال آماده شدن برای ورود رسمی به رقابت های کاخ سفید در سال 2024 است. بر اساس گزارش ها، فرماندار دیسانتیس احتمالا روز چهارشنبه از طریق گفتگو با ایلان ماسک در توییتر نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام خواهد کرد.

در کنار این اعلامیه، انتظار می‌رود دسانتیس مدارک لازم را به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه کند و طبق گزارش‌ها، به طور رسمی کمپین خود را برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری‌خواه آغاز کند.

علیرغم اینکه دیسانتیس تاکنون در حاشیه رقابت های 2024 باقی مانده است، به طور مداوم در میان رقبای اصلی نامزدی جمهوری خواهان قرار گرفته است و از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا عقب تر است، اما در نظرسنجی های مختلف حزب جمهوری خواه از سایر نامزدهای بالقوه جلوتر است. قابل ذکر است که اعلام کاندیداتوری دیسانتیس با جلسات جاری وی در میامی با حامیان مالی با نفوذ در این هفته مطابقت دارد.

با ورود ران دیسانتیس، فرماندار دو دوره ای فلوریدا، رقابت برای نامزدی جمهوری خواهان ظاهراً به رقابتی رودررو بین دیسانتیس و ترامپ تبدیل شده است که ممکن است پیوندی به شک و تردید رئیس توییتر نسبت به ادعای ترامپ برای سفید شدن داشته باشد. دوباره خونه

ران دیسانتیس کیست؟

ران دیسانتیس 44 ساله است. او اولین پیروزی خود در فرمانداری را در سال 2018 با حمایت قابل توجه رئیس جمهور سابق به دست آورد. با این حال، او از آن زمان شخصیت سیاسی با نفوذ خود را توسعه داد و جذابیت خود را از یک ساحل به ساحل دیگر گسترش داد.

طی سه سال گذشته، DeSantis شاهد افزایش محبوبیت در میان محافظه‌کاران در سراسر کشور بوده است. این را می توان به مخالفت قاطعانه او با محدودیت های همه گیر COVID-19 و تلاش های شدید او به عنوان یک مدافع فرهنگی، به چالش کشیدن رسانه ها، شرکت ها و اتحادیه های مدارس نسبت داد. موضع تزلزل ناپذیر او موقعیت او را به عنوان یک چهره برجسته در محافل محافظه کار مستحکم کرده است.

داستان ترامپ و دیسانتیس

ران دیسانتیس در ابتدا با شناسایی محدودی مواجه شد و در تلاش برای تصدی فرمانداری از نامزدی جمهوری خواهان حمایت نکرد. با این حال، زمانی که او حمایت مهمی از ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا دریافت کرد، ثروت او به شدت تغییر کرد، و در طول مبارزات انتخاباتی ترامپ را تحسین کرد و او را در تبلیغات تلویزیونی به نمایش گذاشت. علیرغم رقابت نزدیک، DeSantis با اختلاف اندکی به عنوان برنده ظاهر شد.

پس از آن، ترامپ مسئولیت موفقیت انتخاباتی دیسانتیس را برعهده گرفت و در عین حال جمهوری خواه خود را به دلیل فکر کردن به چالش برای نامزدی ریاست جمهوری محکوم کرد و او را به بی وفایی متهم کرد.

سوالات متداول

  1. رئیس جمهور آمریکا کیست؟
    جو بایدن
  2. دونالد ترامپ چند سال دارد؟
    از ماه مه 2023، ترامپ 76 ساله است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.