رئیس BJP ماهاراشترا: شراد پاوار متوجه اشتباه خود در پیوستن به MVA، درام استعفای فیلمنامه شده برای نجات NCP از نابودی شد.

لاتور: شاراد پاوار، رئیس NCP، پس از اینکه متوجه “اشتباه” خود در اتحاد با ماها ویکاس آغادی شد و بعداً تصمیم خود را پس گرفت، Chandrashekhar Bawankule، رئیس BJP ماهاراشترا، روز چهارشنبه ادعا کرد، شراد پاوار، رئیس NCP، فیلمنامه استعفا را برای نجات حزب خود از نابودی نوشت. رهبر ارشد BJP همچنین گفت که پاوار می خواست از روحیه در حزب خود استفاده کند زیرا می ترسید NCP بین کنگره و شیو سنای بحران زده به رهبری اودهاو تاکرای “ویران شود”.

باوانکوله در سخنرانی خود مدعی شد: «پس از متحد شدن با شیو سنا و کنگره، شارد پاوار متوجه شد که با پیوستن به MVA به بیراهه رفته است، زیرا اودهاو تاکری، که دولت سابق MVA را رهبری می کرد، فاقد زیرکی برای اداره حزب خود بود، زیرا 40 نماینده MLA حزب تاکری را ترک کردند. کنفرانس مطبوعاتی

رهبر BJP ادعا کرد: “پاوار برای نجات حزب خود از نابودی احتمالی، فیلمنامه این درام را برای استعفا به عنوان رئیس NCP تنظیم کرد. او پس از آن تصمیم خود را پس گرفت زیرا می خواست روحیه حزب را بسنجد.” و “Vajramooth” (مشت آهنین) را اضافه کرد. MVA به آرامی باز می شود.

سه مؤسسه MVA – Shiv Sena (UBT)، NCP، و کنگره – تجمعاتی را در ماهاراشترا با عنوان “Vajramooth” برگزار کرده اند تا یک جبهه متحد علیه حزب حاکم بهاراتیا جاناتا و Shiv Sena به رهبری اکنات شینده، وزیر ارشد ایجاد کنند.

شراد پاوار تصمیم خود را برای کناره گیری از ریاست NCP در یک مراسم عمومی در بمبئی در 2 مه اعلام کرد، که باعث ایجاد انحراف و حیرت در حزبی شد که توسط او تأسیس و رهبری شده بود و رهبران و کادرها از او خواستند در این مورد تجدید نظر کند.

« بازگشت به داستان های توصیه


سه روز بعد، پاور گفت که تصمیم خود برای استعفا را لغو می کند و به درخواست رهبران و فعالان حزب توجه می کند. پاوار معمار اصلی MVA است که پس از انتخابات مجلس ماهاراشترا در سال 2019 تشکیل شد. در آزمایش منحصر به فرد در سیاست ایالتی، شیو سنا (تقسیم نشده)، NCP و کنگره که از نظر ایدئولوژیک متفاوت هستند دست به دست هم دادند تا از به قدرت رسیدن BJP جلوگیری کنند.