دیلن درایر: کالوین پسر دیلن درایر به بیماری سلیاک مبتلا شده است.

دیلن درایر یکی از مجریان برنامه امروز فاش کرده است که پسر شش ساله او کالوین بردلی به بیماری سلیاک مبتلا شده است. هواشناس 41 ساله NBC News درباره تغییراتی که خانواده اش پس از تشخیص بیماری سلیاک پسرش مجبور به انجام آن شدند، به “PEOPLE” گفت.

دیلن درایر دارای سه فرزند کالوین برادلی، راسل “راستی” جیمز و الیور جورج است. نام شوهرش برایان فیچرا است.

دیلن درایر فاش کرد که وقتی از او در مورد درد مداوم معده سوال می‌کردند، او به شدت پاسخ می‌داد. دیلن درایر می گوید این ماه ها ادامه داشت.

دیلن درایر فاش کرد که او ابتدا فکر می کرد که معده درد شدید پسرش به دلیل آلرژی یا حساسیت غذایی است. با این حال، در موارد متعدد، کالوین مجبور شد برای درمان به اتاق انرژی برده شود.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیماری سلیاک با التهاب روده مشخص می شود.

علت بیماری سلیاک شناخته شده و بسیار خاص است. این یک پاسخ التهابی به گلوتن (گروهی از پروتئین‌های موجود در گندم و غلات مشابه)، طبق CDC است.

CDC اعلام کرد برای اکثر افراد، علائم بیماری سلیاک پس از شروع یک رژیم غذایی بدون گلوتن از بین می رود، اگرچه معمولاً ماه ها طول می کشد تا اثرات کامل رژیم جدید به دست آید.

سوالات متداول

Q1. دیلن درایر کیست؟
A1. دیلن درایر یکی از مجریان برنامه Today’s است.

Q2. دیلن درایر چند سال دارد؟
A2. دیلن درایر 41 ساله است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.