دکتر جوزف دیتوری: دکتر جوزف دیتوری: پروفسور آمریکایی که رکورد طولانی‌ترین زمان زندگی در زیر آب را شکست، هنوز برنامه‌ای برای بازگشت به خشکی ندارد. بیشتر بدانید

مردی برای تحقیقات خود به مدت 74 روز در فلوریدا در آمریکا زیر آب زندگی کرده است. دکتر جوزف دیتوری در ته تالاب 30 فوتی زندگی می کند. او رکورد طولانی ترین زمان زندگی در زیر آب توسط یک انسان تحت فشار محیط را در یک اقامتگاه غواصان در فلوریدا کیز شکست.

دکتر جوزف دیتوری در زیر آب در لژ زیر دریای جولز در پایه تالاب در کی لارگو زندگی می کند. این محقق قصد ندارد به زودی به زمین بازگردد. او قصد دارد تا 100 روز در زیر آب به رکوردی برسد که شکستن آن دشوار خواهد بود. او تمام این کارها را برای ماموریت زیر آب خود با عنوان پروژه نپتون 100 انجام می دهد.

رژیم غذایی مرد زیر آب

دکتر دیتوری در حالی که در زیر آب زندگی می‌کرد، رژیم غذایی سرشار از پروتئین را دنبال می‌کرد و از تخم‌مرغ و ماهی سالمون پخته شده در مایکروویو استفاده می‌کرد. او ویدیوهایی از غذای خود را در دسته اینستاگرام خود منتشر کرده است.

مرد با استفاده از نوارهای مقاومتی ورزش می‌کند، هر روز حرکات فشاری انجام می‌دهد و حتماً یک ساعت چرت می‌زند.

دکتر دیتوری با انتشار پستی در مورد زندگی زیر آب خود در دریا و رکوردشکنی خود در شبکه های اجتماعی گفت: “امروز من رکورد جهانی زندگی در زیر آب را شکستم. کنجکاوی برای کشف مرا به اینجا رسانده است. هدف من از روز اول الهام بخشیدن بوده است. نسل‌های آینده، با دانشمندانی که زندگی زیر دریا را مطالعه می‌کنند مصاحبه کنید و نحوه عملکرد بدن انسان در محیط‌های شدید را بیاموزید.»

چه کسی رکورد قبلی “زندگی در زیر آب” را داشت؟

رکورد قبلی زندگی در زیر آب در اختیار پروفسورهای تنسی بروس کانترل و جسیکا فاین بود که در 73 روز و دو ساعت و 34 دقیقه به این شاهکار دست یافتند. اتفاقاً رکورد قبلی در همان مکان در سال 2014 ثبت شده بود.

ماموریت زیرآبی دکتر دیتوری پروژه نپتون 100 چیست؟

دکتر دیتوری قصد دارد تا 9 ژوئن 2023 در اقامتگاه زیر آب بماند تا صد روز را برای ماموریت زیر آبی خود با عنوان پروژه نپتون 100 به پایان برساند. این ماموریت که توسط بنیاد توسعه منابع دریایی سازماندهی شده است، تحقیقات پزشکی و تحقیقات اقیانوسی را با هم ترکیب می کند. گسترش آموزشی

دکتر دیتوری گفت: «این رکورد یک دست انداز کوچک است و من واقعاً از آن قدردانی می کنم.

تحقیقات دکتر دیتوری مستلزم انجام آزمایش‌های روزانه در فیزیولوژی برای نظارت بر نحوه واکنش بدن انسان به قرار گرفتن طولانی مدت در معرض فشار شدید زیر آب است. او می خواهد “اقیانوس های جهان را پر کند، با زندگی در آنها و رفتار واقعی با آنها به خوبی از آنها مراقبت کند”.

به صفحه اینستاگرام دکتر جوزف دیتوری نگاهی بیندازید، جایی که او فیلم های زندگی زیر آب خود را به اشتراک می گذارد:

دکتر دیتوری به عنوان بخشی از اطلاع رسانی در مأموریت خود، کلاس های آنلاین برگزار می کند و مصاحبه هایی را از “استودیوی دیجیتال” خود در زیر دریا پخش می کند. او در طول مدتی که در زیر آب بود، با بیش از 2500 دانشجو از طریق کلاس‌های آنلاین علوم دریایی و تعداد بیشتری از دانشجویان دوره‌های مهندسی زیست پزشکی خود در دانشگاه فلوریدا جنوبی، جایی که در خشکی تدریس می‌کند، ارتباط برقرار کرده است.

دکتر دیتوری مصمم است 100 روز در زیر اقیانوس را برای پروژه خود به پایان برساند. او گفت، با این حال، او واقعاً دلتنگ زندگی در خشکی است.

سوالات متداول

Q1. چه کسی رکورد طولانی ترین زمان زیر دریا را در سال 2023 شکست؟
A1. دکتر جوزف دیتور

Q2. دکتر جوزف دیتوری کیست؟
A2. دکتر جوزف دیتوری یک کاشف غواصی و محقق پزشکی است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.