دونا سامر: مستند «عشق به دوستت دارم، دونا سامر» نشان می‌دهد که خواننده فقید با سوء استفاده و افکار خودکشی دست و پنجه نرم کرده است.

دونا سامر، خواننده فقید آمریکایی، موضوع مستند جدیدی با عنوان “عشق به دوستت دارم، دونا سامر” است که توسط دخترش بروکلین سودانو و کارگردان برنده جایزه اسکار راجر راس ویلیامز ساخته شده است.

برخی افشاگری های انفجاری در این فیلم صورت گرفته است که در 20 می 2023 از شبکه HBO و HBO Max منتشر می شود. در اینجا چیزی است که ما از زندگی دونا سامر می دانیم.

دونا سامر که بود؟

خواننده دونا سامر، با نام لادونا آدریان گینز در بوستون، ایالات متحده آمریکا، به عنوان “ملکه دیسکو” در دهه 1970 به شهرت رسید. اما پشت هاله ستاره پاپ دختر بد، یک دختر بیگناه گروه کر کلیسا بود که تلاش کرد و حتی در فکر خودکشی بود.

دونا سامر چگونه مرد؟

دونا سامر در سال 2012 بر اثر سرطان ریه ناشی از مصرف سیگار درگذشت. او این تشخیص را مخفی نگه داشته بود و فقط خانواده اش از آن مطلع بودند.

در مستند دونا سامر چه چیزی فاش شد؟

دونا سامر به تربیت مذهبی خود فکر می کرد در حالی که مانند یک ستاره راک برای جهان لباس می پوشید و آهنگ های اروتیک می خواند. در این مستند، تابستان شنیده می شود که می گوید: “تو به من نگاه می کنی، اما آنچه می بینی چیزی نیست که من هستم. من باید چند نقش را در زندگی خودم بازی کنم؟”

خواننده گروه کر کلیسا نیز در کودکی مجبور بود سال‌ها با آزار جنسی توسط کشیش روبرو شود که او را در بزرگسالی نیز افسرده کرد. در سال 1976، دونا سامر تقریباً از پنجره اتاق هتل خود در نیویورک بیرون پرید، زمانی که یک کمک او را نجات داد. سامر درباره اقدام به خودکشی خود گفت: “احساس می‌کردم که خدا هرگز نمی‌تواند مرا ببخشد، زیرا او را شکست داده‌ام. من منحط بودم، من احمق بودم، من یک احمق بودم. فقط تصمیم گرفتم که زندگی من معنایی نداشته باشد.”

این مستند همچنین روابط سامر را فاش می کند، از جمله رابطه با هنرمند پیتر مولدوفر، که حمله او منجر به بیهوشی خواننده با چشم سیاه و دنده های شکسته شد. مولدوفر در این فیلم اعتراف کرد: “من او را زدم و هرگز نتوانستم خودم را ببخشم.”

این فیلم مستند توسط بروکلین سودانو، دختر ستاره فقید کارگردانی شده است و ویدیوهای خانگی تاکنون دیده نشده است. او به فاکس نیوز دیجیتال گفت که برای درک “عظمت و بزرگی” پیروزی های مادرش، باید نقاط ضعف زندگی او را نیز بدانیم. سودانو گفت: “شما همچنین باید بدانید که ما برای رسیدن به آن چه باید تلاش کنیم و بر آنها غلبه کنیم و چرا او تصمیم گرفت کارهای خاصی را انجام دهد.”

او اضافه کرد که پرداختن به آسیب های روحی مادرش در این مستند برای تشویق دیگرانی که در تلاش برای صحبت کردن هستند مهم است. او گفت: «این تجربه برای ما بسیار شفابخش بوده است.

سوالات متداول

Q1: ملکه دیسکو چه کسی بود؟
دونا سامر خواننده و ترانه سرا به ملکه دیسکو معروف بود.

Q2: دونا سامر چگونه مرد؟
دونا سامر بر اثر سرطان ریه درگذشت.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.