دولت LDF با تبلیغ “داستان واقعی کرالا” در دومین روز سالگرد عرضه می شود

تیرووانانتاپورام: دولت LDF در کرالا، که دو سال قدرت خود را در روز شنبه به پایان می‌رساند، با تبلیغاتی بر روی عنوان فیلم جنجالی “داستان کرالا” منتشر شد و مدعی شد که ایالت “داستان واقعی کرالا” را با هماهنگی اجتماعی و مترقی جشن می‌گیرد. ارزش های تحت حاکمیت آن پیناری ویجایان، وزیر ارشد، در توئیتی که حاوی آگهی منتشر شده در روزنامه‌های مهم ملی است، گفت که دولت او با پذیرش عدالت اجتماعی، توسعه فراگیر را پیش می‌برد که همه را توانمند می‌سازد.

وزیر خارجه آمریکا در توییتی نوشت: «در دومین سالگرد تأسیس دولت کرالا، ما #RealKeralaStory را جشن می‌گیریم، جایی که رویاها شکوفا می‌شوند و بشریت شکوفا می‌شود.

این فیلم هندی که اخیراً در سراسر کشور منتشر شد، با اتهام به تصویر کشیدن کرالا در نور ضعیف مواجه شده بود.

در تبلیغ «داستان واقعی کرالا»، دولت کرالا را «جواهری در تاج هند» و «فانوس دریایی آرمان‌های مترقی» توصیف می‌کند.

تصویر سی ام ویجایان همراه با افرادی که اقشار مختلف جامعه از جمله کشاورزان، کارکنان مراقبت های بهداشتی، تراجنسیتی ها و غیره را نمایندگی می کنند، در تبلیغات نمایش داده می شود.

دولت در یک راه آشکار برای رد ادعاهای مطرح شده توسط منتقدان خود، در این آگهی همچنین مدعی شد که شفقت و عدالت اجتماعی سیاست های دولت چپ را که به جوامع به حاشیه رانده شده قدرت می بخشد و فرصت های برابر را برای همه تقویت می کند، هدایت می کند.

دستاوردهای مختلف دولت در دو سال گذشته در آگهی رنگارنگ تمام صفحه ذکر شده است که همچنین ادعا می‌کرد که ایالت جنوبی به عنوان نمونه ای از “پیشرفت مردم محور” و “الگوی منحصر به فرد توسعه فراگیر” ظاهر شده است.

وی با اشاره به شاخص های مختلف ملی در این زمینه گفت: کرالا در رژیم چپ دستاوردهای چشمگیری در زمینه های توسعه پایدار، نوآوری ها، بهداشت و درمان، گردشگری و غیره داشته است.

در این بیانیه آمده است: «کرالا به عنوان چراغی از آرمان های مترقی می درخشد، جایی که هر صدایی اهمیت دارد و روحیه وحدت راه را برای آینده ای روشن تر هموار می کند.

در همین حال، برنامه های مختلفی در سراسر ایالت در روز شنبه به مناسبت دومین سالگرد حکومت ویجایان برگزار می شود.

با این حال، اپوزیسیون اعتراضات شدیدی را علیه سوء حکومت و فساد ادعایی در دولت چپ به راه انداخت.

صدها تن از کارگران حزب حزب اپوزیسیون UDF به رهبری کنگره، دبیرخانه ایالتی را در اینجا در روز سالگرد محاصره کردند.

این BJP همچنین در دومین روز سالگرد رژیم حزبی مارکسیست، برنامه های اعتراضی مختلفی را ترتیب داد.