دولت دهلی با بررسی دو قانون دیگر ، یک قانون مزرعه را مطلع می کند

دهلی نو: مقامات روز سه شنبه گفتند که دولت دهلی به یکی از سه قانون مزرعه مرکزی اطلاع داده و در حال بررسی دو قانون باقیمانده است. یک مقام ارشد دولت دهلی گفت: دستورالعمل تولید و تجارت (ترویج و تسهیل) کشاورزان.

وی گفت: “دو قانون باقیمانده توسط بخش توسعه دولت دهلی در دست بررسی است.”

در AAP حاکم آمده است که این اعلان به کشاورزان اجازه می دهد تا محصول خود را در هر مکان ، از جمله گیاهان خارج از باغ بفروشند. فروش میوه و سبزیجات از سالها پیش در دهلی تنظیم نشده بود. گفت: اکنون این برای غلات نیز صدق می کند.

این حزب آشکارا از مطالبات کشاورزان برای لغو قوانین حمایت کرده است. وزیر ارشد آرویند کجریوال نیز ماه گذشته در اعتراض AAP در جانتار مانتار خواستار پس گرفتن قوانین شده بود.

مقامات گفتند که تنظیم سبزیجات و میوه ها در سال 2014 امکان تجارت در خارج از مادیس های بازاریابی محصولات کشاورزی را فراهم کرده است. آنها گفتند ، قانون ابلاغ شده مواد غذایی و طیور را به لیست اضافه می کند.

مخالفان BJP و کنگره ضمن ابلاغ قانون مزرعه ، به AAP برای حمایت از مزرعه داری کشاورزان حمله کردند.

“مانوج تیواری” نماینده پارلمان BJP و رئیس سابق واحد دهلی ، اتهامات خود را از این قرار داد: “این اعلان ، تکرار AAP و دولت کجریوال را آشکار می کند. آنها می خواهند در حالی که کشاورزان را گمراه می کنند ، از مزایای قوانین جدید مزرعه استفاده کنند.”

AAP با انتقاد از BJP درمورد این موضوع گفت که این تلاش برای جلب توجه مردم از اعتراض سراسری کشاورزان است.

در بیانیه ای آمده است: “BJP درمورد چگونگی رسیدگی به اعتراض سراسری كشاورزان بی اطلاع است و بنابراین ناامیدانه سعی در جلب توجه مردم دارد.”

مندی ها برچیده نشده و ادامه دارند. کشاورزان خواستار این هستند که آنها باید MSP (حداقل قیمت پشتیبانی) را چه در داخل و چه در خارج از مأموریت هایی که AAP پشتیبانی می کند ، دریافت کنند.