دولت در مورد اطمینان نخست وزیر مبنی بر واکسن COVID برای هر شهروند “چرخش” انجام می دهد: کنگره

دهلی نو: کنگره روز چهارشنبه به دولت مرکزی حمله کرد که گفته است هر شخص در کشور نیازی به تلقیح در برابر COVID-19 ندارد ، در حالی که آن را “سرکار چرخش” می نامد و به دنبال شفافیت در مورد همه افراد است. واکسن ویروس کرونا.

حزب مخالف با انتقاد از نخست وزیر نارندرا مودی گفت در حالی که وی اعلام کرده بود که هر هندی واکسینه می شود در برابر بیماری جدید ، بعداً وزارت بهداشت اعلام کرد که نیازی به واکسیناسیون از همه افراد در کشور نیست.

کنگره در مورد توئیتر رسمی خود گفت: “نخست وزیر گفت که هر هندی واکسن Covid را دریافت می کند. اما بیانیه نخست وزیر به” جمله “تبدیل شد پس از آنکه وزارت بهداشت گفت کل کشور واکسینه نمی شود.”

این حزب در توئیت دیگری پرسید: “آیا مردم هند می توانند وضوح بیشتری پیدا کنند؟ آیا آنها واکسن می خورند یا وقتی زنده می مانند از این ویروس کشنده جان سالم به در می برند باید آتمانیربهار باشند.”

کنگره دولت را به “سارکار چرخش” متهم کرد و ادعا کرد که در حالی که نخست وزیر اعلام کرد که هر هندی واکسن COVID-19 را دریافت می کند ، چند روز بعد وزارت بهداشت گفت که دولت هرگز در مورد واکسیناسیون همه شهروندان در کشور.

وزیر بهداشت راجش بوشان روز سه شنبه در یک جلسه توجیهی رسانه ای گفت که اگر به توده حیاتی افراد یک گلوله برای شکستن زنجیره انتقال ویروس داده شود ، نیازی به واکسیناسیون کل جمعیت کشور در برابر COVID-19 نخواهد بود. وی به صراحت گفت که دولت درمورد تلقیح همه در کشور صحبتی نکرده است.

بوشان گفته بود: “من فقط می خواهم این را روشن كنم كه دولت هرگز در مورد واكسین كردن كل كشور صحبت نكرده است. مهم این است كه ما چنین موضوعات علمی را فقط براساس اطلاعات واقعی بحث كنیم و سپس آن را تجزیه و تحلیل كنیم.”