دولت آسام تفاهم نامه هایی را برای سرمایه گذاری به مبلغ روپیه امضا کرد. 8201.29 کرور

آسام شاهد ابتکارات عمده سرمایه گذاری خصوصی بود، زیرا دولت ایالتی 9 یادداشت تفاهم (MoUs) را با 9 شرکت در یکی از عملکردها در گواهاتی امضا کرد.

شايد متذكر شود كه به عنوان بخشي از تفاهم نامه ها براي سرمايه گذاري خصوصي كه حدود 200 دلار تخمين زده مي شود، تسويه شده است. 8201.29 کرور کمیسیونر، صنایع، بازرگانی و شرکت های عمومی اوینام سارانکومار سینگ قراردادهایی را با بازیگران این صنعت مانند PepsiCo India Holding Limited، Varun Beverages Limited، Calcom Cement India Limited، Star Cement NE Limited، Century Float Glass Limited، Taj Pev Cement Manufac امضا کرد. Limited، Star Cement India Limited و DS Group.

از سوی دیگر، MD AIDC Manavendra Pratap Singh تفاهم نامه ای را با گروه آدانی برای مرکز محموله های فاسد شدنی در فرودگاه LGBI امضا کرد تا زیرساخت های پیشرفته را برای تسهیلات حمل و نقل هوایی به منظور تقویت صادرات محصولات باغبانی از کل شمال شرق فراهم کند.

هیمانتا بیسوا سارما سارما، وزیر ارشد آسام، این روز را روز نامه قرمز نامید، زیرا ایالت شاهد افزایش سرمایه‌گذاری خصوصی به میزان روپیه بود. روپیه امروز 8201.29 کرور

او گفت: «ما خط گسل جامعه خود را حل کرده ایم. دو سال گذشته در تاریخ ما بی‌نظیر بوده است، زیرا برای اولین بار از زمان آشوب آسام، هیچ باند یا آشوبی که محیط صنعتی ایالت را به خطر بیندازد، ندیده‌ایم». برای تسریع توسعه صنعتی ایالت، دولت آسام یک سیاست صنعتی سفارشی برای کمک به سرمایه گذاری خصوصی فردی به اندازه بیش از روپیه تدوین کرده است. 100 کرور بنابراین، دولت ایالتی فضای سرمایه گذاری مناسبی را برای قرار دادن آسام در مسیر رشد قوی ارائه کرده است.

رئیس‌جمهور همچنین گفت: سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولید نوشیدنی، تنقلات و مواد غذایی، تولید سیمان، شیشه، خودروهای برقی به راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ صنعتی در نقاط مختلف کشور کمک می‌کند. وی همچنین گفت: این واقعیت که سرمایه‌گذاری‌ها و پیگیری‌های انجام شده حدود 6115 فرصت شغلی را در این استان ایجاد می‌کند، اتفاقی بسیار خوشایند است.

صحبت از رشد شتابان SGDP، وزیر ارشد گفت که در آخرین بودجه دولت ایالتی یک صندوق جمعی از روپیه ایجاد کرده است. 3000 کرور برای اینکه همه اعضای گروه های خودیاری بتوانند خود را به کارآفرینان خرد تبدیل کنند تا بتوانند به رشد SGDP کمک کنند. برای جوانان در ایالت، دولت تصمیم گرفته است یارانه تمیز روپیه بدهد. 2 لک به هر کارآفرین در تلاش برای ایجاد دو لک کارآفرین جوان جدید در ایالت. وی همچنین گفت که به محض راه اندازی دانشگاه مهارت آسام، ایالت حداقل 10 هزار نیروی انسانی ماهر در سال به دست می آورد. سرما همچنین گفت: “من مطمئن هستم که این سرمایه گذاری در تسریع سرعت توسعه و ایجاد شتاب رشد سریع فال نیک خواهد بود. این تنها آغازی از سفر امیدوارکننده ما است که با پیشروی ما، ایالت ما شاهد سرمایه‌گذاری‌های بیشتری برای بازسازی چشم‌انداز صنعتی این ایالت خواهد بود.»