دهلی: شهردار دهلی به افسران دستور می دهد تا لیستی از کارمندان «غیرعملی» تهیه کنند

شلی اوبروی، شهردار MCD دهلی، به همه افسران منطقه دستور داده است تا لیستی از کارمندانی که عمداً در انجام وظایف خود در قبال شهروندان کوتاهی کرده اند، تهیه کنند.

این اقدام پس از دریافت شکایات متعدد از سوی شورایاران محلی مبنی بر عدم پاکیزگی، کمبود کادر آموزشی و نگهداری نامناسب پارک ها در مناطق خود صورت می گیرد.

شلی ابروی روز چهارشنبه با اعضای شورای شهر نجفگره به منظور بررسی عملکرد تمامی ادارات دیدار و این بخشنامه را صادر کرد.

در این جلسه عالی محد اقبال معاون شهردار نیز حضور داشت. در این جلسه اعضای شورای محلی نگرانی های خود را در خصوص وضعیت نظافت، مدارس ابتدایی و پارک های منطقه بیان کردند.

شهردار به اعضای شورا اطمینان داد که اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام خواهد داد.

شهردار همچنین اعلام کرد که دولت Aam Aadmi Party (AAP) در MCD سیاستی را برای غلبه بر کمبود کادر آموزشی در همه مدارس MCD مطابق با الگوی آموزش دولت دهلی اتخاذ خواهد کرد.

شهردار اظهار داشت که متعهد به ارائه آموزش با کیفیت به کودکان منطقه است و تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از پرسنل کافی مدارس انجام خواهد داد. شهروندان

شلی اوبروی به همه افسران منطقه دستور داده است تا اطمینان حاصل کنند که اقدامات لازم برای رسیدگی به شکایات دریافت شده از بخش های مختلف انجام می شود.

اعضای شورا در خصوص تجاوز به اراضی عمومی توسط خودروهای تجاری و فعالیت لبنیات غیرمجاز در منطقه ساگرپور و دبیری این منطقه ابراز نگرانی کردند. در پاسخ، شهردار Oberoi به مقامات دستور داده است تا اقدامات سختگیرانه، از جمله جریمه، علیه متخلفان تکراری انجام دهند.

علاوه بر این، شهردار بر اهمیت بازرسی های برنامه ریزی شده بخش توسط مقامات شهرداری دهلی و شورای محلی برای اطمینان از حداکثر سود برای جامعه تأکید کرد.

شهردار همچنین تاکید کرد که هم شوراها و هم مسئولان شهرداری دهلی در برابر شهروندانی که آنها را انتخاب کرده اند پاسخگو هستند و باید برای بهبود امکانات شهری در شهر با یکدیگر همکاری کنند.

برای بهبود مسئولیت پذیری و عملکرد، فهرستی از کارکنان ناکارآمد در حال تهیه است و هرگونه سهل انگاری قابل تحمل نخواهد بود.

شهرداری در خصوص رفتار برخی از کارمندان از بخش‌های مختلف شکایت دریافت کرده و با کسانی که در انجام وظایف خود سهل انگاری کرده‌اند برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین موضوع کمبود نیرو و فرسودگی ساختمان مدارس در بخش های ساگرپور و کاکرولا مطرح شد.

شهردار وضعیت را مورد توجه قرار داد و به مسئولان آموزش و پرورش دستور داد تا تعمیر و نگهداری اتاق ها و سرویس های بهداشتی مدارس را در اولویت قرار دهند.

شهردار تاکید کرد که ایمنی کودکان مدرسه‌ای اولویت اصلی است و سیاستی جامع برای رفع کمبود کارگران بهداشتی و کادر آموزشی در تمام مدارس MCD مطابق با مدل آموزشی دولت دهلی معرفی خواهد شد.

شهردار همچنین در خصوص نگهداری پارک ها و آب های بخش های دبیری و کاکرولا جویا شد.

وی به مسئولان دستور داد تا کار حصارکشی و نورپردازی در پارک ها را تسریع بخشند تا آسایش مردم را فراهم کنند.

وی بر تعهد شهرداری دهلی برای ارائه تسهیلات مدنی بهتر به شهروندان این شهر تاکید کرد و اعلام کرد که جلسات بررسی مشابهی هر ماه برگزار خواهد شد.

در اوایل سال، شلی اوبروی پس از کشمکش های فراوان بین حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) و AAP در چهارمین تلاش به عنوان شهردار دهلی انتخاب شد.

انتخابات شهرداری دهلی در 4 دسامبر برگزار شد و نتایج در 7 دسامبر اعلام شد. AAP 134 کرسی از 250 کرسی را به دست آورد.