دستورالعمل های تازه شده برای صاحبان سایت | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

دستورالعمل های تازه شده برای صاحبان سایت |  وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل |  توسعه دهندگان گوگل

پنجشنبه 13 اکتبر 2022

در سال 2002 صفحه‌ای را با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها برای صاحبان سایت راه‌اندازی کردیم که مروری بر بهترین روش‌ها در مورد ساخت یک سایت ارائه می‌کرد. ما این صفحه را “راهنمای مدیر وب سایت” نامیدیم و از آن زمان تاکنون با ما بوده است. از آن زمان ما اطلاعات زیادی را به این دستورالعمل ها اضافه کردیم تا به صاحبان سایت کمک کنیم تا سایتی را بسازند که برای کاربرانی که از طریق جستجوی Google بازدید می کنند مناسب باشد.

از سال 2002 خیلی چیزها تغییر کرده است، بنابراین امروز یک نسخه تازه و ساده شده دستورالعمل وبمستر را راه اندازی می کنیم و نام آن را نیز تغییر می دهیم.

معرفی ضروریات جستجوی گوگل

ما از استفاده از عبارت “وب مستر” در نام این سایت دور شدیم (نگاه نکنید: مرکز جستجو است) و تنها “دستورالعمل های مدیر وب سایت” باقی مانده بود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، “وب مستر” یک اصطلاح قدیمی است و تعداد کمی از مردم با آن شناسایی می شوند. برای نام جدید، ما چیزی عمومی می‌خواستیم، چیزی که فقط بر روی یک تکه از بازدیدکنندگان ما تمرکز نمی‌کند، بلکه به همه سازندگانی در اینترنت که می‌خواهند محتوایشان را در جستجوی Google ببینند تمرکز کند. ما همچنین می خواستیم نام جدید اهمیت نکاتی را که در این صفحات پوشش داده شده است برجسته کند. به این ترتیب به نام جدید رسیدیم: ضروریات جستجوی گوگل

چه چیزی تغییر کرده است

تازه سازی با چند تغییر همراه است. از آنجایی که کل سایت جستجوی مرکزی، طبق تعریف، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و بهترین شیوه‌ها است، ما سایت را با انتقال بسیاری از دستورالعمل‌های قبلی به بخش‌های خاصی که متعلق به آن‌ها هستند، ساده کردیم. سپس، ما دسته‌بندی نکاتی را که در دستورالعمل‌های وبمستر سابق مطرح شده بود، معرفی کردیم:

بخش جدید متمرکز بر الزامات فنی

الزامات فنی کم و ساده است: محتوا را در قالبی منتشر کنید که Google بتواند فهرست بندی کند و به گوگل اجازه دسترسی به آن محتوا را بدهید. این حداقل برای ورود به نتایج جستجوی گوگل است. با این حال، ما متوجه هستیم که نمایه شدن و ارائه سایت شما چیزهای بیشتری وجود دارد، و ما سازندگان را تشویق می کنیم که در مورد بهترین شیوه های کلیدی نیز فکر کنند.

سیاست های هرزنامه: مثال های بیشتر و موضوعات جدید

خط‌مشی‌های هرزنامه، اشکال رایج هرزنامه و رفتاری را پوشش می‌دهند که می‌تواند منجر به رتبه‌بندی سایت پایین‌تر شود یا اصلاً در نتایج جستجوی وب Google ظاهر نشود. بیشتر موضوعات از «دستورالعمل‌های کیفیت» سابق و سایر دستورالعمل‌های موجود مرتبط نزدیک منتشر شده در مرکز جستجو که در اصل مستقل بودند، مانند بدافزار و محتوای هک شده، گرفته شده‌اند. تغییرات جدید و تغییرات قابل توجه عبارتند از:

ما از تیم کیفیت جستجو درخواست کردیم که محتوا را برای آدرس دادن به هرزنامه‌هایی که امروز در اینترنت می‌بینند، بازنویسی کند، و در صورت امکان، از زبان دقیق‌تری استفاده کند و نمونه‌های ملموس‌تری را اضافه کند که در سال 2022 مرتبط هستند. ما معتقدیم که آنها و نسخه جدید را ارائه کردند. به صاحبان سایت کمک می کند از ایجاد محتوایی که کاربران جستجو کاملاً از آن متنفر هستند اجتناب کنند.

بهترین شیوه های کلیدی برای موفقیت

در نهایت، بهترین شیوه‌های کلیدی مجموعه‌ای از شیوه‌هایی هستند که ما معتقدیم مردم واقعاً باید هنگام ایجاد سایت‌ها در نظر بگیرند. در حالی که پیروی از الزامات می‌تواند سایت‌ها را در جستجو (و نگه‌داشتن!) کند، این بهترین شیوه‌ها هستند که به سایت‌ها جان می‌بخشند تا راحت‌تر از طریق جستجو پیدا شوند.

همچنین ممکن است متوجه شده باشید که در چند ماه گذشته ما صفحات را در مرکز جستجو جابجا کرده ایم. ما اطلاعات را در یک ساختار منطقی تر سازماندهی کردیم و صفحات مشابه را ادغام کردیم، اما به طور کلی محتوا را تغییر نداده ایم.

ما امیدواریم که مجموعه جدید Search Essentials برای شما مفید و قابل درک باشد و به شما کمک کند روی مواردی که برای سایت شما مهم هستند تمرکز کنید. اگر سوالی دارید، در کامنت بگذارید توییتر
یا در تالارهای گفتمان راهنمای مرکزی جستجو. همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی صفحه اسناد، بازخورد ارسال کنید ارسال بازخورد دکمه.

ارسال شده توسط Lizzi Sassman و Gary Illyes، تیم جستجو