در مورد درخواست مدرک از PM در مورد اتهامات او علیه کانگ: سیبال به EC

یک روز پس از اینکه کمیسیون انتخابات در یک آگهی تبلیغاتی به دنبال شواهدی از کنگره بر سر ادعای اختلاس علیه BJP بود، کاپیل سیبال، نماینده پارلمان راجیا سبها، روز یکشنبه از سازمان نظارت بر نظرسنجی خواست تا از نخست وزیر نارندرا مودی در مورد ادعای او مبنی بر اینکه کنگره در حال گرفتن است، مدرک بخواهد. در مذاکرات سیاسی پشت درب با افراد مرتبط با تروریسم شرکت کنید. کمیسیون انتخابات به کنگره کارناتاکا به دلیل آگهی‌های «کارت نرخ فساد» منتشر شده در روزنامه‌هایی که BJP را هدف قرار داده است، اطلاعیه‌ای صادر کرده است و به دنبال «شواهد تجربی» برای اثبات ادعاهای خود تا عصر یکشنبه است.

این اطلاعیه روز شنبه در پی شکایتی که توسط حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) ارائه شد، صادر شد.

سیبال در توییتی نوشت: “EC: به دنبال مدرکی از کنگره برای ادعاهای اختلاس علیه BJP. چه در مورد: جستجوی مدرک از نخست وزیر هنگامی که او کنگره را به “مذاکرات سیاسی در پشتی” با افراد مرتبط با تروریسم متهم کرد!”

“آیا این است که EC جرات نمی کند از نخست وزیر مدرک بخواهد؟” سیبال، که در دوره UPA 1 و 2 وزیر اتحادیه بود، گفت که در ماه مه سال گذشته از کنگره کناره گیری کرد و با حمایت حزب سامجوادی به عضویت راجیا سبها به عنوان یک عضو مستقل انتخاب شد.

روز شنبه، کنگره همچنین به کمیسیون انتخابات نامه نوشت و خواستار اقدام علیه نخست وزیر مودی به دلیل اظهارات وی “کنگره از تروریسم برای بانک رای محافظت کرد” و گفت که او از “لکشمان رخا” عبور کرده است.

حزب اپوزیسیون با اعتراض شدید به اتهامات مودی در تجمع روز جمعه در بالاری، او را متهم کرد که ادعاهای “بدخواهانه و نادرست” برای خراب کردن جو در کارناتاکا محدود به نظرسنجی می کند.

کنگره همچنین نسخه‌هایی از سخنرانی مودی را در بالاری ارائه کرد و ادعا کرد که او گفته است: “…کنگره از تروریسم برای بانک رای محافظت کرده است…”.

به وضعیت ناگوار کشور نگاه کنید که کنگره با این روند تروریسم که جوامع را ویران می کند، ایستاده است. با توجه به نسخه های سخنرانی ارائه شده توسط حزب به EC.