داوون گودشو: شانل ایمان و داوون گادشو نامزد می کنند

در طول ماه تولد، شانل ایمان باردار با بازیکن حرفه ای فوتبال داوون گودشو در کاپری ایتالیا نامزد کرد. این اولین فرزند گودشو و ایمان خواهد بود. به نظر می رسد مدل آمریکایی آماده است تا دوباره از راهرو عبور کند.

این مدل نامزدی را روز سه شنبه اعلام کرد. شانل ایمان که در کاپری ایتالیا به ماه کودکی می‌رود، در اینستاگرام خود نوشت: «برکت‌ها همچنان سرازیر می‌شوند، سپاسگزار این فصل جدید و به زودی ازدواج و رفتن برای همیشه.»

این مدل 32 ساله همچنین عکس هایی از پیشنهاد این بازیکن فوتبال را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

در پست دیگری، فرشته سابق ویکتوریا سیکرت گفت که کاپری مکان “عالی” برای بازیکن است که روی یک زانو قرار بگیرد. “خیلی دوستت دارم @chauxdown ❤️. تو به من قول دنیا را دادی و تا به حال آن را به من داده ای و خیلی چیزهای دیگر! یکی از بهترین هدایای زندگی، یک زندگی پر از ماجراجویی است! بهترین خاطرات من، محافظ و بهترین دوست من هنوز در راه است.»

گودشو در استوری اینستاگرام خود گفت که “رویای ایتالیایی را زندگی می کند”. این در حالی است که این بازیکن حرفه ای فوتبال 28 ساله و ایمان به سفرهای خود در آمالفی ادامه دادند. به نظر می رسد نقطه عطف مهم در رابطه این زوج تنها سه هفته پس از انتشار خبر بارداری این مدل رخ داده است. این سومین فرزند او خواهد بود. ایمان در حال حاضر دو دختر کالی (4) و کاسی (3) دارد که به ترتیب در سال های 2018 و 2019 به دنیا آمدند. او با شوهر سابق استرلینگ شپرد دارای دختر است. این زوج سابق که در سال 2018 ازدواج کردند، سه سال بعد از هم جدا شدند. در ژوئن 2021، شپرد درخواست طلاق داد. اوایل این ماه نهایی شد.

ایمان در سال 2022 از رابطه عاشقانه خود با گادشو خبر داد. این زوج همچنین از توپ های رنگی صورتی برای افشای جنسیت نوزاد آینده خود در 14 می استفاده کردند.

سوالات متداول
Q1: شانل امام اهل کجاست؟
این مدل در آتلانتا، جورجیا به دنیا آمد، اما در لس آنجلس، کالیفرنیا بزرگ شد.

س 2: شوهر سابق شانل امام که بود؟
او در سال 2018 با استرلینگ شپرد ازدواج کرد. این زوج به زودی در سال 2021 از هم جدا شدند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.