دانلود کتاب صوتی خارجی رایگان

مدیر کتابفروشی با بیان اینکه اعتماد به کتابفروشی ها باید متناسب با اعتماد 1400 مخاطب تابستانی افزایش یابد ، تبلیغات مناسب را در این دوره از طرح اعلام کرد و چندین بار در صدا و سیما اعلام کرد.
اعتبار کتابفروشی ها باید در تابستان 1400 50 درصد افزایش یابد.
مرتضی محرابی مدیر کتابفروشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (دانلود کتاب صوتی خارجی رایگان) درباره هجدهمین دوره پروژه های حمایتی و افزایش 50 درصدی اعتبار در آن ، اظهار داشت: در صورت خرید این مبلغ می تواند از کد ملی دوستان و آشنایان برای تهیه کتابهایی که می خواهد.

وی خواستار افزایش شهرت کتابفروشان شد ، زیرا با افزایش سرانه اعتبار در نظر گرفته شده برای مخاطبان ، اعتبار کتابفروشان سریعتر مورد استفاده قرار می گیرد. محرابی ادامه داد: اگر هزینه کتابفروشی متناسب با وام عمومی در نظر گرفته نشود ، چند روز قبل کتاب صوتی از پایان پروژه تمام می شود و کتابفروشان باید برای تمدید از کتابفروشی اقدام کنند. امیدوارم شهرت کتابفروشی ها 50 درصد افزایش یابد.

ما برای خرید آنلاین سهمی در نظر نمی گیریم
مدیر کتابفروشی با اشاره به اینکه در خبرهای شبکه رادیویی و تلویزیونی شاهد اعلام اخبار تابستانی کتاب بوده است ، ادامه داد: تبلیغات در این دوره مناسب است. از سوی دیگر چندین سال است که پوسترهای کاغذی به کتابفروشی ها تحویل داده نمی شود. از یک پوستر طراحی شده استفاده کنید ، می توانید آن را چاپ کنید.

وی با اشاره به اینکه این کتابفروشی دارای وب سایت فروش است ، افزود: اعتبار ارائه شده به کتابفروشی به حدی محدود است که سهمی برای خرید آنلاین در نظر نمی گیریم. کافی است بتوانید از مخاطبان محلی مراقبت کنید. در نتیجه ، بهتر است موسسه کتاب و ادبیات ایران در فروش آنلاین سهیم باشد.

محرابی با تاکید بر اینکه عدم اجرای طرح های حمایتی تنها به دلیل اعتبار محدودی است که دانلود کتاب صوتی به کتابفروشی ها داده می شود ، ادامه داد: اگر بودجه جداگانه ای برای فروش آنلاین در نظر گرفته شود ، کتابفروشان می توانند آن را اجرا کنند. به منظور اجرای پروژه هایی برای نگهداری وب سایت کتابفروشی ، می توان درصد تخفیف برای مخاطب را در نظر گرفت و در فرایند خرید کتاب از آنها کد ملی دریافت کرد. سپس کتابفروش می تواند با وارد کردن کد ملی افراد ، کتابها را در سیستم موسسه کتاب و ادبیات ایران ثبت کند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان فارس از اختصاص 25 میلیون تومان کمک فرهنگی در قالب اهدای کتاب به شهر صدرا خبر داد.
اهدای کتابی به ارزش 25 میلیون جلد به کتابخانه شهر در صدرا
مهدی امیدبخش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (دانلود کتاب صوتی خارجی رایگان) در فارس ، اظهار داشت: در اواخر سال 1399 ، تفاهم نامه ای با شهرداری صدرا منعقد شد که تنها هدف آن حمایت از ترویج کتاب و برنامه های کتاب خواندن.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه تفاهم نامه فوق برای معرفی صدرا به عنوان شهر دوستدار کتاب منعقد شد ، گفت: امیدواریم این عنوان برای مردم تحقق یابد. بار دوم

وی در ادامه گفت: ارائه طرح ها و حمایت های معنوی از سوی اداره کل فرهنگ اسلامی و رهبری استان فارس و ایجاد زیرساخت ها و حمایت مالی از کلیه پروژه های شهرداری صدرا از نمونه های مهم این تفاهم نامه است.

به گفته امیدبخش ، یکی از بندهای این تفاهم نامه اهدای کتاب است که تاکنون بیش از 1500 جلد کتاب به دنبال داشته است که از این تعداد 500 جلد به ارزش 25 میلیون ریال به کتابخانه شهر در صدرا اهدا شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان فارس ادامه داد: 1000 جلد کتاب به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال به موسسه فرهنگی هنری راه اندازی شده توسط یک خیر نیکوکار اهدا شد.

وی با تأکید بر اینکه شهر صدرا از نظر زیرساخت های فرهنگی سینما و کتابخانه ندارد ، افزود: تاسیس این موسسه خرید کتاب صوتی می تواند تأثیر فرهنگی بر این شهر داشته باشد ، بنابراین امیدواریم این موسسه در آینده فعالیت خود را آغاز کند. 5 ماه. ”

اميبداش با دعوت از مسوولان فرهنگي و اجرايي براي تحقق پايتخت كتاب شهر صدرا ، اظهار داشت: مقامات اجرايي بايد نقش تعاملي خود را در اين زمينه دنبال كنند و اين اتفاق در شيراز افتاد و دليل اصلي قضات بر آن استناد كرد. تعامل جدی دارد و به بخش خصوصی متکی است.

با این حال بهترین کتابهای صوتی، معاون وزیر فرهنگ و مطبوعات اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان فارس بر نقش شهرداری ایستگاه شماره یک صدرا در ترویج کتاب و کتابخوانی تأکید کرد ، در حالی که این شهر کتابخانه ، فرهنگ و جهت گیری و آموزش اسلامی ندارد.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری گلستان گفت: طرح تابستانی هزار و 400 کتابی امروز شنبه 9 مرداد به مدت یک هفته در سراسر کشور در 16 کتابفروشی استان گلستان آغاز می شود.
مشارکت 16 کتابفروشی استان گلستان در طرح تابستانی 1400 جلد کتاب
به گزارش خبرنگار آژانس کتاب ایران (ایبنا) در گلستان ، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی گلستان گفت: 16 کتابفروشی در شهرهای گرگان ، گنبدکاووس و کردکوی در استان گلستان حضوری فعال خواهند داشت. در پروژه. کتاب تابستانی 1400 “.

وی ضمن دعوت از همه دوستداران فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای ترویج این رویداد فرهنگی و شرکت در پروژه کتاب تابستانی ، گفت: برخلاف فصل های گذشته در این دوره ، با افزایش سقف خرید برای هر خریدار روبرو هستیم.

کشمیری افزود: سقف خرید هر خریدار در طرح “تابستان کتاب 1400” 300 هزار تن است و خریداران می توانند از یارانه 20 درصدی خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و مدیریت گلستان به کتابفروشی های این پروژه در استان گلستان گفت: خانه کتاب ، زمین کتاب ، شهر کتاب ، زمین کتاب ، جنگل ، دانش آموز کتاب صوتی رایگان، سرو ، بانک کتاب جلالی ، شعب یک و سه ، فرهنگ و نشر جدید خانه علم و فناوری دانلود کتابهای صوتی کمیاب “- شعبه گرگان نام کتابفروشی های شرکت کننده در شهر گرگان است.

وی افزود: همچنین کتابفروشی های شهر کتاب ، شعبه 3 حافظ کتاب و سلام در گنبد کاووس و اوستا در کردکوی نیز در این دوره از پروژه فعال هستند.

کشمیری گفت: کتابهای عمومی ، دانشگاهی و کودک و نوجوان در طرح گنجانده شده است ، اما بهترین کتاب های صوتی کتابهای درسی ، وسایل کمک آموزشی ، افست ، بدون شماره شابک ، با شابک اشتباه و کتابهایی که در پایگاه داده خانه کتاب و ادبیات ثبت نشده است ایران در این طرح گنجانده نشده است. ” همچنین تخفیف در این طرح فقط شامل کتابهای چاپی می شود و شامل سایر کالاهای فرهنگی ارائه شده در کتابفروشی نمی شود.

مدیرعامل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: کتابفروشی های مشمول طرح ملزم به تخفیف به مشتریان تا پایان کمک هزینه ویژه هستند.

کشمیری همچنین بر لزوم رعایت دستورالعمل های صادر شده توسط وزارت بهداشت در روزهای تاج بهترین سایت کتاب صوتی توسط همه کتابفروشی ها تأکید کرد. امکان ثبت اطلاعات مربوطه در پنل مربوطه وجود دارد.

لازم به ذکر است که طرح تابستانی هزار و 400 جلد کتاب از 15 مرداد در سراسر کشور مرجع کتاب صوتی در مدت یک هفته اجرا می شود.