داستان کرالا: دولت یوگی آدیتیانات اوتار پرادش «داستان کرالا» را بدون مالیات در ایالت اعلام کرد

پس از مادهیا پرادش، یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش، امروز اعلام کرد که فیلم جنجالی «داستان کرالا» که اخیراً اکران شده است، بدون مالیات در این ایالت ساخته خواهد شد.

یوگی آدیتیانات این را در توییتر اعلام کرد. اخیراً، راغوندرا میشرا، دبیر UP BJP، این فیلم را به 100 دانش آموز دختر در لاکنو نشان داده بود.

دبیرخانه نخست وزیر همچنین گفت: «آدیتیانات می‌تواند فیلم را همراه با همکارانش در کابینه‌اش در یک اکران ویژه که در لوک باوان برگزار می‌شود، تماشا کند.» سال گذشته، CM UP همچنین «سامرات پریثویراج» بازیگر آکشی کومار را در یک مراسم ویژه تماشا کرد. نمایش فیلم پس از اعلام معافیت از مالیات در ایالت.

اوتار پرادش پس از مادهیا پرادش دومین ایالتی است که فیلم را «بدون مالیات» ساخته است.

«این فیلم نشان می دهد که چگونه (زندگی) دخترانی که در دام جهاد عشق گرفتار می شوند، نابود می شود. شیوراج سینگ چوهان، وزیر ارشد این کشور، هفته گذشته در پیامی ویدیویی در حالی که فیلم را عاری از رکس اعلام کرد، گفت: این طرح تروریسم را نیز افشا می کند.

«در حالی که ما قبلاً قانونی علیه تغییر مذهب (اجباری) وضع کرده‌ایم، فیلم باعث آگاهی درباره این موضوع می‌شود. این فیلم را همه باید تماشا کنند و به همین دلیل است که دولت مادیا پرادش فیلم را معاف از مالیات اعلام می‌کند.» او افزود. .

«فیلم «داستان کرالا» سعی دارد پیامدهای تروریسم را در جامعه ای به ویژه در ایالتی مانند کرالا که سرزمین زیبای مردمان سخت کوش، با استعداد و روشنفکر است، افشا کند. مودی در یک گردهمایی نظرسنجی هفته گذشته در بالاری گفت: حزب کنگره اکنون در تلاش است تا فیلم را ممنوع کند و از عناصر تروریستی حمایت کند.

در همین حال، دولت بنگال غربی و دولت های تامیل نادو این فیلم را به دلیل مسائل قانون و نظم ممنوع کرده اند. «دولت بنگال غربی تصمیم گرفته است فیلم «داستان کرالا» را ممنوع کند. ماماتا بانرجی، وزیر امور خارجه روز دوشنبه گفت: این امر برای جلوگیری از هرگونه حادثه نفرت و خشونت و حفظ صلح در ایالت است.

این فیلم تغییر اجباری دختران را قبل از استخدام توسط گروه تروریستی داعش به تصویر می‌کشد که طوفانی سیاسی در سراسر کشور به راه انداخته است. دولت بنگال غربی روز دوشنبه انتشار Sudipto Sen-directorial را ممنوع کرد.