دارایی های ارزش 500 کرپ اقبال میرچی که تحت قانون مبارزه با قاچاقچیان و نارکو ضبط شده است: ED

دهلی نو: سه دارایی گانگستر فقید اقبال میرچی در بمبئی ، به ارزش حدود 500 کرور روپیه ، طبق مقررات دو قانون اصلی علیه قاچاقچیان ، دست اندازان ارز و عوامل مخدر “ضبط” شده است ، اداره اجرای قانون روز چهارشنبه گفت.

در این گزارش آمده است که دارایی های غیر منقول به نام – Rabia Mansion ، Mariam Lodge و Sea View – در منطقه Worli در شهر پایتخت ماهاراشترا واقع شده اند.

گفته می شود میرچی دست راست داوود ابراهیم تروریست جهانی در قاچاق مواد مخدر و راکت های باج گیری بوده است.

دستور توقیف املاک توسط مرجع صالح SAFEMA (قانون قاچاقچیان و دست اندازان ارز) و NDPS (مواد مخدر و مواد روانگردان) در 9 نوامبر بر اساس “شواهد جمع آوری شده” علیه میرچی و همکارانش توسط ED صادر شده است.

مقام صالح پرونده های تشکیل شده تحت SAFEMA و NDPS را قضاوت می کند.

“طبق دستور ، کلیه نقل و انتقالات و معاملات مربوط به این املاک باطل اعلام شده است.

آژانس تحقیقات مرکزی در بیانیه ای گفت: “ارزش این املاک حدود 500 کرور است که توسط ED در طی تحقیقات تحت PMLA (قانون جلوگیری از پولشویی) مشخص شده است.”

این ادعا پرونده ای برای پولشویی علیه میرچی ، كه سال گذشته در لندن ، خانواده اش و دیگران پس از مطالعه چندین FIR پلیس بمبئی علیه آنها ثبت شد ، تشکیل داد.

این املاک نیز تحت قانون مبارزه با پولشویی توسط ED ضمیمه شده اند.

این آژانس ادعا کرده بود که میرچی “به طور غیرمستقیم دارای املاک مختلفی در بمبئی و اطراف آن بود.”

این پرونده برای تحقیق در مورد اتهامات مربوط به پولشویی مرتبط با ادعای معاملات غیرقانونی در خرید و فروش دارایی های پرهزینه املاک و مستغلات در بمبئی ، علیه میرچی و افراد مرتبط با وی پرونده جنایی تشکیل داده بود

ED گفت این دارایی ها در سال 2005 پس از آنکه میرچی در “معاشرت” با سر محمد یوسف تراست “واقعیت ها را در دادگاه” نادرست معرفی کرد ، از توقیف آزاد شد.

“میرچی و اعتماد در مورد مالکیت این ساختمانها پیش از مرجع ذیصلاح (قانون SAFEMA / NDPS) ، دادگاه CMM اضافی (رئیس کل دادگستری کلانشهر) و CMM به نادرست در مورد مالکیت این ساختمانها اظهار نظر کردند.”

ED گفت: “این املاك به دروغ توسط یك اعتماد در برابر این مقامات ادعا شد به این دلیل كه اقبال میرچی پرداخت كامل را انجام نداده است و در نتیجه املاك این املاك را به اقبال میرچی واگذار نكرده است.”

بر اساس این ادعا ، گفته شد ، این خصوصیات از پیوست آزاد شدند.

این دفتر گفت ، ED در 6 نوامبر سال گذشته ، موقعیت واقعی را به مقام صالح اطلاع داد و “شواهد قطعی و غیر قابل انکار” از مالکیت این املاک توسط اقبال میرچی را به اشتراک گذاشت.

آژانس شواهد را طی حملاتی که سال گذشته در این مورد انجام شد جمع آوری کرد.

“شواهد شامل رسیدهای پرداخت کامل صادر شده توسط اعتماد همراه با درج نامه مربوط به آن در دفترچه بانکی ، نامه صادر شده توسط اعتماد در مورد تحویل دارایی به اقبال میرچی ، موارد ارسالی به بخش مالیات بر درآمد با پذیرش فروش این املاک در میان دیگر ،” آن گفت.

ED گفت مقام مرجع صالح ، پس از بررسی آخرین موارد ارسالی در پرونده مطرح شده توسط خود ، مشاهده کرد که دستور 2005 “از طریق کلاهبرداری ، سرکوب عمدی شواهد و مستندات و مستندات” بدست آمده است و بنابراین ، نظم غیرقانونی است. چشم قانون.

“مقام ذیصلاح بیشتر مشاهده کرد که اعتماد مدارک و حقایق حیاتی را در مورد مالکیت این املاک پنهان می کند و دادگاه CMM اضافی و CMM را نیز گمراه کرده است.”

در این گزارش آمده است: “از این رو ، دستور (انتشار پیوست) مورخ 31 آگوست 2004 CMM اضافی و دستور مورخ 4 مارس 2005 CMM با تقلب به دست آمده است.”

آژانس به عنوان بخشی از تحقیق PMLA خود ، دارایی هایی به ارزش حدود 798 کرور روپیه در این پرونده تاکنون ضمیمه کرده است و همچنین در دسامبر سال گذشته برگه اتهامی را در دادگاه ویژه PMLA در بمبئی ثبت کرده است.

دادگاه متعاقباً برای پسران میرچی آصف میمون و جنید میمون و همسرش هاجر میمون احکام غیر قابل وثیقه ای آزاد صادر کرد. گفته می شود که آنها در خارج از کشور مستقر هستند.