‘خیالی پولاو’: شیوراج سینگ چوهان در مورد ادعاهای مادیا پرادش راهول گاندی

شیوراج سینگ چوهان، رئیس مادیا پرادش، امروز به طور قاطعانه ادعاهای راهول گاندی، رهبر کنگره، مبنی بر کسب 150 کرسی کنگره در انتخابات مجلس آتی در این ایالت را رد کرد. شیوراج سینگ چوهان با ادعای اینکه BJP حاکم 200 کرسی را به دست خواهد آورد، گفت: “Unko Khayali Pulao Pakaane Hai Toh Pakaate Rahe.” مجمع مادیا پرادش 230 کرسی دارد.

انتظار می رود که انتخابات در راجستان، مادیا پرادش و چاتیسگر تا پایان سال جاری برگزار شود.

پس از پیروزی بزرگ خود در انتخابات کارناتاکا، رهبر کنگره، راهول گاندی امروز ابراز اطمینان کرد که این حزب 150 کرسی در انتخابات مجلس آتی در مادیا پرادش خواهد داشت. رهبران ارشد کنگره از مادیا پرادش امروز با راهول گاندی، رئیس حزب مالیکارجون خارگ در دهلی نو دیدار کردند. کمال نات، وزیر پیشین و رئیس کنگره مادیا پرادش و پی آگاروال، مسئول AICC از جمله حاضران در این جلسه بودند.

گاندی گفت: “ما بحث طولانی داشتیم. این ارزیابی داخلی ما است که در کارناتاکا 136 کرسی به دست آوردیم. در مادیا پرادش ما 150 کرسی خواهیم گرفت. کاری که در کارناتاکا انجام دادیم، آن را (در مادیا پرادش) تکرار خواهیم کرد.” خبرنگاران پس از جلسه راهول گاندی با این حال به این پرسش پاسخ داد که چه کسی چهره وزیر ارشد حزب خواهد بود.

آگاروال، مسئول AICC، گفت که همه رهبران نظرات خود را برای انتخابات مجلس آتی ارائه کردند.” آگاروال گفت: “همه احساس کردند که همه رهبران باید به طور متحد در انتخابات شرکت کنند و به حزب کمک کنند تا در ایالت پیروز شود.”

کمال نات، رئیس کنگره مادیا پرادش، گفت: “همه ما در مورد استراتژی و موضوعاتی که حزب باید در این نظرسنجی ها شرکت کند، بحث کردیم. همه ما معتقدیم که متحدانه وارد میدان انتخابات خواهیم شد.”