خون آشام های هالیوود: بازیگر جانی دپ تور خون آشام هالیوود را به تعویق انداخت. ببین چی شد

جانی دپ، بازیگر، تاریخ تورهای آتی گروهش، هالیوود خون آشام ها را به تعویق انداخت. این در حالی است که به ستاره هالیوود توصیه شده است پس از تشدید آسیب دیدگی مچ پا استراحت کند.

این خبر تاسف بار به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این بازیگر 59 ساله در اینستاگرام ضمن صحبت در مورد مصدومیتش، با انتشار پستی نوشت: «دوستان عزیزم، متاسفم که می گویم مچ پایم شکسته است، که این یک درگ است! جایی بین کن و رویال آلبرت هال به جای اینکه بهتر شود بدتر شد. چندین متخصص پزشکی قویاً به من توصیه کرده اند که در حال حاضر از هر گونه فعالیتی اجتناب کنم و بنابراین متأسفانه در حال حاضر نمی توانم سفر کنم.”

جانی هنگام صحبت در مورد گروه خود، تور هالیوود خون آشام ها، گفت: “بچه ها و من بسیار متاسفیم که دلتنگ شما در نیوهمپشایر، بوستون و نیویورک هستیم.”

این بازیگر همچنین به طرفداران قول داد که “یک نمایش شگفت انگیز در اروپا” ارائه دهد و “صمیمانه ترین عذرخواهی” خود را به اشتراک گذاشت. در این پست، دپ تاریخ های تغییر داده شده را نیز به اشتراک گذاشت.

گروه، هالیوود خون آشام ها، ضمن به اشتراک گذاشتن بیانیه ای در مورد این توسعه در اینستاگرام، گفت: “ما متأسفانه به اشتراک می گذاریم که هالیوود خون آشام ها سه تاریخ تور ایالات متحده خود را در هفته آینده تغییر می دهند. جانی به دنبال جراحت دردناکی از ناحیه مچ پا آسیب دیده است. حضورهای اخیر او و دکترش به او توصیه کرده است که سفر نکند. او از این چرخش وقایع ویران شده است، اما مشتاقانه منتظر است که استراحت کند تا هر چهار خون آشام بتوانند بهترین های خود را به تور اروپا بیاورند. همه بلیت ها برای این تور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. تاریخ های جدید: 28 ژوئیه – بوستون، MA – مرکز تئاتر وانگ بوخ؛ 29 ژوئیه – منچستر، NH – ورزشگاه SNHU و 30 ژوئیه – Bethel، نیویورک – مرکز هنرهای Bethel Woods.”

سوالات متداول

  1. جانی دپ اهل کجاست؟
    او در اونزبورو، کنتاکی، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.
  2. جانی دپ چند سالشه؟
    از ماه مه 2023، او 59 ساله است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.