خطوط هوایی آسیا: کره جنوبی: مسافری که به دلیل بازکردن در اضطراری هواپیما در هوا دستگیر شد، باعث غش برخی از مسافران شد.

مردی به دلیل بازکردن درب اضطراری هواپیمای خطوط هوایی آسیانا هنگام فرود در فرودگاه بین المللی داگو دستگیر شد. در حالی که تمامی 194 مسافر این پرواز که از جزیره ججو به پرواز درآمدند، جان سالم به در بردند، برخی از مسافران بیهوش شدند و برخی دیگر از مشکلات تنفسی رنج بردند. مسافران آسیب دیده برای مراقبت های بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش آژانس کره جنوبی یونهاپ، این مرد هنگام فرود دستگیر شد و گفته می شود حدود 30 سال دارد. پرواز خطوط هوایی آسیانا، OZ8124 از جزیره ججو در ساعت 03:45 به وقت گرینویچ روز جمعه انجام شد.

در حالی که پرواز پس از یک ساعت تاخیر در حال فرود بود، یک مسافر مرد درب اضطراری هواپیما را باز کرد. طبق گزارش ها، این هواپیما 250 متر از زمین فاصله داشت. ویدئوها و تصاویر متعددی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد، زیرا نشان می‌داد هوا از سمت چپ به داخل هواپیما جهش می‌کند و مسافران را در حالت آشفته قرار می‌دهد.

طبق گزارش ها، خدمه پرواز نتوانستند او را متوقف کنند زیرا هواپیما در شرف فرود بود. یک مسافر 44 ساله در حین یادآوری این حادثه برای رسانه های محلی، به یونهاپ گفت که “این هرج و مرج بود” به خصوص با افرادی که نزدیک در نشسته بودند. او گفت که مردم یک به یک در حال غش کردن بودند و مهمانداران هواپیما از پزشکان حاضر در هواپیما درخواست کمک کردند. او همچنین گفت که فکر می‌کند «اینطوری می‌میرد» زیرا فکر می‌کرد هواپیما در حال انفجار است.

پلیس گزارش داده است که مظنون هنوز توضیحی درباره اقدامات خود ارائه نکرده و هنگام دستگیری مست نبوده است. گزارش ها حاکی از آن است که یک مقام رسمی گفت که گفتگوی عادی با فرد دستگیر شده دشوار است. این مقام همچنین تاکید کرد که انگیزه فرد را کشف و او را “مجازات” خواهند کرد.

سوالات متداول:

  1. پایتخت کره جنوبی چیست؟
    سئول
  2. رئیس جمهور کره جنوبی کیست؟
    یون سوک یول

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.