خطرات نزولی رشد هنوز در میان عدم اطمینان در مورد در دسترس بودن واکسن Covid ادامه دارد: D&B

در گزارشات آمده است که خطرات نزولی رشد همچنان با توجه به موج دوم احتمالی COVID-19 و عدم اطمینان در مورد در دسترس بودن واکسن وجود دارد ، حتی اگر آخرین اطلاعات نشان می دهد که فعالیت اقتصادی با سرعت زیادی روبرو شده است. طبق آخرین پیش بینی اقتصاد Dun & Bradstreet ، موج دوم عفونت ها ، که نمی توان رد کرد ، منجر به ایجاد مجدد بخشی از قفل ها می شود ، نشانه های اولیه تقاضا را تضعیف می کند و سطح اطمینان سرمایه گذاران جهانی را کاهش می دهد.

“حتی اگر آخرین داده های داده شده نشان دهنده افزایش سرعت فعالیت اقتصادی باشد ، اما بدترین چیز پایان نیافته است. ما معتقدیم که تجدید حیات ویروس در فصل جشنواره که در حال انجام است ، در کنار عدم اطمینان در مورد واکسن ها و درمان ها ، به این معنی است که خطرات نزولی قابل توجه است ، آرون سینگ ، اقتصاددان ارشد جهانی Dun & Bradstreet گفت.

علاوه بر این ، نیاز به بسته های محرک اضافی از طرف دولت فشار مالی دولت را که قبلاً تنگ شده است ، افزایش می دهد ، سینگ گفت که “فشارهای تورمی ، به ویژه در مقالات غیر غذایی ، نگرانی هایی را برای چشم انداز رشد ایجاد می کند”.

طبق گفته Dun & Bradstreet (D&B) ، انتظار می رود شاخص تولید صنعتی (IIP) طی اکتبر سال 2020 رشد مطلوبی داشته باشد که از تقاضای مربوط به جشنواره برآمده است ، اما ممکن است از نوامبر سال 2020 رشد رشد کند زیرا اثر پایه وارد عمل می شود. در این گزارش آمده است: “کاهش تقاضا پس از جشنواره و افزایش موارد در چندین ایالت ، سرعت بهبود تولید صنعتی را با نگرانی روبرو می کند.” Dun & Bradstreet پیش بینی می کند که IIP طی اکتبر 2020 به میزان 0.2-0.5 درصد رشد کند.

سینگ با اشاره به اینکه بسته محرک اخیر دولت انتظار می رود حرکت فعالیتی را که طی دوره جشن افزایش یافته است تحت فشار قرار دهد ، گفت: “باید دید دولت در سال مالی فعلی چه مقدار هزینه می کند و اعتبارات پرداخت می شود”.