خطاهای AMP Signed Exchange را در Search Console شناسایی و برطرف کنید

Stend Exchanges (SXG) زیرمجموعه ای از مشخصات در حال ظهور خانواده به نام Web Packaging است که ناشران را قادر می سازد با خیال راحت محتوای خود را قابل حمل کنند ، در حالی که هنوز صداقت و انتساب ناشر را حفظ می کنند. در سال 2019 ، جستجوی Google پیوند دادن به صفحات AMP امضا شده را که از حافظه پنهان Google در دسترس است ، شروع کرد. این ویژگی باعث می شود محتوا بدون از بین رفتن حریم خصوصی ، در حالی که محتوا را به مبدأ مناسب نسبت می دهد ، از پیش تنظیم شود.

امروز خوشحالیم که اعلام کردیم سایتهایی که SXG را برای صفحات AMP خود اجرا می کنند ، می توانند در صورت وجود هرگونه مشکل جلوگیری از سرویس Google نسخه SXG صفحه خود با استفاده از Google AMP Cache ، درک کنند.

از گزارش AMP برای بررسی اینکه آیا سایت شما دارای هرگونه مشکل مرتبط با SXG است استفاده کنید – به دنبال مواردی با “تبادل امضا شده” به نام آنها باشید. همچنین با شناسایی موارد جدید ، ایمیل هایی برای شما آگاه می کنیم.

گزارش تبادل امضا شده در Search Console

برای کمک به اشکال زدایی و تأیید اینکه یک صفحه خاص با استفاده از SXG ارائه می شود ، می توانید یک URL را با استفاده از ابزار بازرسی URL بررسی کنید تا ببینید آیا در بخش AMP تجزیه و تحلیل مسائل مرتبط با SXG وجود دارد.

شما می توانید مسائل مربوط به نسخه نمایه شده صفحه را تشخیص دهید یا از گزینه “زنده” استفاده کنید که اعتبار نسخه زنده فعلی سایت شما را بررسی می کند.

جزئیات موضوع مبادله را در Search Console امضا کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مشکلات SXG که می توانیم در مورد آنها گزارش دهیم ، این مقاله مرکز راهنمایی را درباره مسائل SXG بررسی کنید. اگر س questionsالی دارید ، در صورت تمایل در انجمن مدیران سایت یا Google Webmasters سال کنید دسته توییتر.

ارسال شده توسط امیر راچوم ، مهندس نرم افزار جستجوی کنسول و جفری خوزه ، مدیر محصولات جستجوی Google.