خان: پرونده حمله به سیف علی خان در سال 2012: محاکمه احتمالاً از ماه آینده آغاز خواهد شد

یازده سال پس از اینکه سیف علی خان بازیگر و دو نفر دیگر به یک تاجر آفریقای جنوبی و پدر همسرش در هتلی در بمبئی حمله کردند، محاکمه این پرونده احتمالا از ماه آینده آغاز خواهد شد. قاضی کلان شهری دیگر، دادگاه اسپلاناد، در 24 آوریل اتهامات علیه خان و دو دوستش – شکیل لداک و بلال امروهی – را خواند.

همچنین احضاریه برای شهود برای ضبط مدارک صادر کرد و راه را برای محاکمه ای که احتمالاً از 15 ژوئن، تاریخ بعدی رسیدگی به پرونده آغاز می شود، هموار کرد.

متهمان در پی شکایت تاجر اقبال میر شارما پس از نزاع ادعایی در رستوران واسابی داخل هتل تاج در 31 بهمن 1391 دستگیر شدند. سه متهم بعداً با قرار وثیقه آزاد شدند.

سیف علی خان توسط همسر و بازیگرش کارینا کاپور خان، خواهرش کاریسما کاپور، بازیگران ملایکا آرورا خان، آمریتا آرورا و برخی از دوستان مرد در آن زمان همراه بود. به گفته پلیس، زمانی که شارما به صحبت های تند این بازیگر و دوستانش اعتراض کرد، سیف علی خان ظاهرا آنها را تهدید کرد و متعاقباً با مشت به بینی او زد و آن را شکست. تاجر NRI همچنین سیف و دوستانش را به ضرب و شتم پدرشوهرش رامان پاتل متهم کرده بود.

از سوی دیگر، سیف علی خان گفت که شارما اظهارات تحریک آمیزی کرده و از الفاظ توهین آمیز علیه زنان همراه خود استفاده کرده است که به هیاهو منجر شده است.

پلیس در 21 دسامبر 2012 برگه اتهام را تشکیل داد.

سیف علی خان و دو دوستش بر اساس بخش‌های 325 قانون مجازات هند (که داوطلبانه باعث صدمه شدید) و 34 (نیت مشترک) می‌شوند، متهم شده‌اند.

این بازیگر با بازی در فیلم‌هایی مانند «هوم توم»، «کال هو نا هو»، «تنهاجی» و «امکارا» شناخته می‌شود.