خانه جدید Shehnaaz Gill: Shehnaaz Gill خانه جدیدی می خرد، از طرفداران برای حمایت آنها پس از انتشار Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan تشکر می کند.

شهناز گیل، خواننده و هنرپیشه پنجابی، در صنعت سینما نامی برای خود دست و پا کرده است. پس از حضور موفق خود در Bigg Boss 13، او اخیراً اولین حضور خود در بالیوود را در Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan سلمان خان انجام داد. شایعات حاکی از آن است که او یک خانه جدید خریداری کرده است، هرچند که وی اعلام رسمی نکرده است. او در استوری های اینستاگرامش پیام های تبریکی از طرفداران به اشتراک گذاشت که اشاره ای به خرید جدید او داشت.

شهناز علیرغم افزایش محبوبیتش، قبلاً ابراز کرده بود که در صنعت فیلم پنجابی احساس حاشیه می کند. با این حال، او خوش بین بود و به کارما اعتقاد داشت. در مصاحبه اخیر با IndiaToday.in هنگام تبلیغ Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan، او فاش کرد که اکنون فیلم های زیادی به او پیشنهاد می شود که تغییر قابل توجهی نسبت به زمان های گذشته دارد. شهناز اکنون منتظر فیلمنامه مناسبی است که در آن شخصیت‌های زن و مرد نقش‌های مساوی داشته باشند یا حتی فیلمی با محوریت زنانه، زیرا اکثر فیلم‌ها مردانه هستند. او ابراز تمایل کرد که در فیلمی کار کند که در آن سهم برابری داشته باشد.

شهناز گیل با اراده و استعدادی که دارد راه خود را در صنعت سینما باز می کند. طرفداران او مشتاقانه منتظر دیدن دوباره او در صفحه نمایش هستند و در مورد خانه جدید او هیجان زده هستند.

سوالات متداول

آیا شهناز گیل برنده Bigg Boss 13 شد؟
نه.

شهناز گیل چه زمانی در Bigg Boss 13 ظاهر شد؟
Shehnaaz Gill در Bigg Boss 13 در سال 2019-2020 ظاهر شد. او یکی از محبوب ترین شرکت کنندگان در این برنامه بود و به خاطر شخصیت حبابی و شاد خود شناخته شده بود.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.