خانم Dhoni News: IPL 2023: MS Dhoni به عنوان کاپیتان CSK تاریخچه اسکریپت را می نویسد، Jadeja پیام ویژه ای را به اشتراک می گذارد

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، در بازی آتی مقابل راجستان رویالز، شاهکار جدیدی را به فهرست دستاوردهای خود اضافه خواهد کرد. دونی که رهبری اردوی زردها را از سال 2008 آغاز کرده است، در هفدهمین مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه MA Chidambaram در 12 آوریل در مقابل هواداران خانگی خود ظاهر خواهد شد.

MS Dhoni که موفق‌ترین کاپیتان تاریخ کریکت هند به حساب می‌آید، دویستمین حضور خود را به عنوان کاپیتان چنای سوپر کینگز در مسابقه مقابل RR انجام خواهد داد.

تیم CSK همچنین به عنوان Whistle Podu شناخته می شود، دومین فرنچایز موفق در IPL است که چهار بار تحت رهبری “کاپیتان کول” ماهندرا سینگ دونی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

این مرد 41 ساله برای چندمین بار فیلمنامه تاریخ را خواهد نوشت. MS Dhoni پربازیکن ترین بازیکن لیگ برتر هند است و اولین بازیکنی خواهد بود که برای 200مین بار یک فرنچایز را هدایت می کند.

Dhoni به عنوان کاپیتان در IPL

کاپیتان سابق هند در 11 فصل از 13 فصل IPL CSK را به پلی آف رسانده است. Dhoni در 213 مسابقه به عنوان کاپیتان یک تیم IPL حضور داشته است. زیر نظر MS Dhoni، CSK 9 بار به فینال رسیده و چهار بار قهرمان شده است. در 199 مسابقه به عنوان کاپیتان CSK، سرسخت رانچی این تیم را به 120 پیروزی با درصد برد باورنکردنی 60.61 درصد رسانده است. Dhoni 213 بار به عنوان کاپیتان در IPL که شامل CSK و Pune Supergiants می شود و درصد برد کلی 58.96 را به خود اختصاص داده است.

Dhoni بیش از 236 مسابقه در IPL انجام داده است و بیش از 5004 دوش در 237 مسابقه IPL جمع آوری کرده است.

Jadeja از Dhoni به عنوان “افسانه کریکت هند” استقبال می کند

راویندرا جادجا کهنه کار همه کاره روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: با ثبت موفقیت بزرگ پیشروی CSK برای دویستمین بار، MS Dhoni. “چه می توانم بگویم؟ او نه تنها اسطوره CSK، بلکه اسطوره کریکت هند است. من می خواهم برای او آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم فردا بازی را ببریم و آن را به او هدیه دهیم. 200 امین بازی او به عنوان کاپیتان. امیدوارم به روندی که در دو بازی اخیر انجام داده ایم ادامه دهیم.

سوالات متداول

Dhoni چند ران در IPL به ثمر رسانده است؟
از زمان اولین حضور خود در IPL در سال 2008، MS Dhoni تا به امروز 5004 دوش را به ثمر رسانده است.

بالاترین امتیاز Dhoni در IPL چیست؟
بالاترین امتیاز MS Dhoni در IPL 84* در سال 2019 است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.