حیدرآباد: صمد به آخرین توپ شش ضربه می زند تا به Sunrisers حیدرآباد کمک کند تا راجستان رویالز را در تریلر IPL شکست دهد.

عبدالصمد در حالی که Sunrisers Hyderabad 215 توپ را تعقیب کرد تا راجستان رویالز را با چهار ویکت در یک مسابقه نمایشی IPL در روز یکشنبه شکست دهد، یک توپ آخر شش را شکست.

در حالی که حیدرآباد نیاز به 17 بازی فینال داشت، صمد از اولین توپ ساندیپ شارما، بازیکن سریع توپ خارج شد. صمد در تحویل ششم گرفتار شد اما معلوم شد که توپ بدون توپ بود که به طور ناگهانی جشن پیروزی راجستان را کوتاه کرد.

حیدرآباد در حالی که به چهار توپ برای پیروزی در توپ پایانی نیاز داشت و سه تا برای به پایان رساندن بازی به پایان رسید، آخرین خنده را داشت در حالی که صمد در هفت توپ 17 خود، شش توپ مستقیم را شکست.

حیدرآباد به 174-5 لغزش داده بود که گلن فیلیپس نیوزیلندی بازی را با یک توپ 7-25 تغییر داد که زندگی را به تعقیب و گریز القا کرد.

فیلیپس، کولدیپ یداو، اسپینر مچ دست چپ را به مدت سه شش و چهار شکست داد، قبل از اینکه توسط شیمرون هتمایر از روی توپ پنجم اوور ماقبل آخر گرفتار شود.

فیلیپس پس از برگزیده شدن بهترین بازیکن مسابقه گفت: “این توپی بود که من باید بیشترین ضربه را می زدم. من ناامید شدم که توپ واقعی از حصار عبور نکرد.”

“احساس می‌کردم که خیلی چیزها را کنار گذاشته‌ام و به 17 بازی نیاز داشتم تا فینال تمام شود، اما سپس صمد کاری را که انجام داد انجام داد و بدیهی است که ما با توپ بدون توپ شانس کمی داشتیم.” فیلیپس در تیم حیدرآباد برای خرید هری بروک به تیم حیدرآباد آمده بود در حالی که جو روت انگلیسی اولین بازی فصل خود را برای راجستان انجام داد.

این پیروزی با ضربه های کلیدی آبیشک شارما (55)، راهول تریپاتی (47) و هاینریش کلاسن (26) به دست آمد، زیرا تیم به بالاترین تعقیب و گریز تاریخ خود دست یافت.

ارقام بولینگ یوزوندرا چاهال 4-29 بی نتیجه ماند.

– نبرد برادران – راجستان 214 بر 2 پس از یک موقعیت مخرب در ویکت دوم 138 بین جوس باتلر، که 95 را از 59 تحویل شکست داد، و کاپیتان سانجو سامسون، که یک توپ 38 توپ 66 را زد، به ثمر رسید.

باتلر به آرامی با 20 نفر اول خود شروع کرد که در یک توپ دویدند اما دنده خود را تغییر داد تا پنجاه خود را بالا ببرد.

بوونشوار کومار، بوونشوار کومار، باتلر را یک قرن انکار کرد تا او را از خانه بیرون کند. سامسون اینینگ ها را در 17 دور به پایان رساند اما در پایان کافی نبود.

سامسون گفت: «راستش را بخواهید، بازی در این قالب، به ویژه در این مسابقات، هرگز آسان نیست.

در اولین مسابقه روز، هاردیک پاندیا از برادر بزرگتر کرونال برتری پیدا کرد زیرا دارندگان گجرات تایتانز لاکنو سوپر جاینتز را با 56 ران شکست داد.

در اولین مسابقه IPL بین تیم‌هایی که توسط برادران کاپیتان بودند، Krunal از Lucknow برنده بازی شد و در بزرگترین استادیوم کریکت جهان در احمدآباد به میدان رفت.

برادران در ابتدا شوخی کردند و در آغوش گرفتند، اما همه چیز جدی شد وقتی که سکوی آغازین ویرانگر 142 بین Wriddhiman Saha (81) و Shubman Gill (94 خارج از بازی) قدرت گجرات را به بالاترین مجموع IPL 227-2 رساند.

لاکنو پاسخ پر شوری داد و کایل مایرز (48) و کوئینتون دی کوک (70) پیشتاز بودند، اما آنها با نتیجه 7-171 به پایان رسیدند تا به گجرات اجازه دهند جایگاه اول خود را در جدول 10 تیمی تثبیت کنند.