جی: بیانسه و جی زی «گران‌ترین خانه» را در کالیفرنیا می‌خرند. جزییات را ببینید

بیانسه و جی زی خانه ای به مساحت 30000 فوت مربع در مالیبو خریده اند. به نظر می رسد این خانه دارای برچسب قیمتی رکوردشکنی 200 میلیون دلاری باشد. به نظر می رسد این بزرگترین معامله املاک و مستغلات در تاریخ کالیفرنیا است، طبق TMZ. به نظر می رسد این معامله رکورد قبلی 177 میلیون دلاری را شکسته است.

نه تنها این، بلکه دومین خانه گران قیمت در تاریخ ایالات متحده است. پرهزینه ترین معامله برای خرید خانه 238 میلیون دلار برای ملکی در شهر نیویورک بود.

بنابراین، هنگامی که بیانسه “تور جهانی رنسانس” خود را به پایان برساند، خواننده خانه ای کاملا جدید و مجلل برای بازگشت خواهد داشت.

اگرچه این ملک در ابتدا به قیمت 295 میلیون دلار ثبت شده بود، اما به نظر می رسد که بیانسه و جی زی معامله شگفت انگیزی داشته اند. به نظر می رسد این زوج قدرتمند که مجموعاً دارایی خالص 2.5 میلیارد دلاری دارند، مشکلی در تأمین وام مسکن نداشته اند.

این خانه که توسط معمار ژاپنی تادائو آندو طراحی شده بود، قبلا متعلق به مجموعه دار هنری ویلیام بل بود. او 15 سال را صرف ساخت این سازه تمام بتنی کرده بود. این خانه در زمینی به مساحت 8 جریب قرار دارد که مشرف به بهشت ​​کوو مالیبو است.

سوالات متداول

بیانسه و جی زی چه زمانی ازدواج کردند؟
این زوج در سال 2008 ازدواج کردند.

خانه جدید بیانسه و جی زی چقدر بزرگ است؟
بیانسه و جی زی خانه ای به مساحت 30000 فوت مربع در مالیبو خریده اند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.