جیمی: مایک تایسون در مورد سلامتی بازیگر جیمی فاکس صحبت می کند. این چیزی است که او گفت

در یک تعامل اخیر، مایک تایسون در مورد مشکلات سلامتی مداوم جیمی فاکس، ستاره هالیوود صحبت کرده است.

جیمی فاکس که قرار بود نقش مایک تایسون را در فیلم زندگینامه آینده اسطوره بوکس بازی کند، مدتی است که بیمار است. این موضوع منجر به تاخیر در ساخت فیلم بیوگرافی شده است.

در یک سریال تلویزیونی بیوگرافی، این بازیگر قرار بود نقش تایسون را بازی کند. فاکس، تایسون، مارتین اسکورسیزی و آنتوان فوکوا تهیه کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

در اپیزود پادکست «Valuetainment»، پاتریک بت دیوید مجری برنامه درباره سلامتی این بازیگر با تایسون صحبت کرد.

در بحث، مایک گفت که جیمی قرار است نقش شخصیت او را در فیلم زندگینامه ای بازی کند. بوکسور گفت: “خب، این یک احتمال بود. نمی دانم الان قرار است چه اتفاقی بیفتد. اما، می دانید، این یک احتمال قوی است. چون، می‌دانی، جیمی به سن من نزدیک‌تر است، بنابراین برای انجام او، قرار بود همان کاری را که با او انجام می‌دادند، انجام دهند. [the movie] بنجامین باتن. آنها قصد داشتند او را جوانتر نشان دهند.»

او همچنین با بیان اینکه از وضعیت فعلی سلامتی این بازیگر اطلاعی ندارد و همچنین به مجری برنامه از غیرقابل پیش بینی بودن زندگی گفت.

مایک گفت: «هی گوش کن، نمی‌توانیم نفس بعدی‌مان را پیش‌بینی کنیم. ما نمی دانیم کی قرار است بمیریم. بعد از اینکه ما این را ترک کنیم، ممکن است اتفاقات بدی بیفتد.” مایک در حالی که در مورد به‌روزرسانی سلامت جیمی صحبت می‌کرد، گفت: «اگر تا به حال نمی‌دانیم، آنها نمی‌خواهند که ما بدانیم.»

بیماری جیمی فاکس

جیمی فاکس بازیگر برنده جایزه اسکار در 11 آوریل از یک اورژانس پزشکی مرموز رنج می برد. خبر بدی او توسط دخترش کورین در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد. در 12 آوریل، او گفت که پدرش یک روز قبل “یک عارضه پزشکی” را تجربه کرده است. کورین گفت: “ما می دانیم که او چقدر محبوب است و از دعاهای شما قدردانی می کنیم. خانواده در این مدت از حریم خصوصی می خواهند.”

سوالات متداول

  1. وضعیت پروژه بیوگرافی با بازی جیمی فاکس در نقش مایک تایسون چگونه است؟
    این پروژه بیوگرافی در حال حاضر به دلیل مشکلات سلامتی مداوم جیمی فاکس به تعویق افتاده است.
  2. جیمی فاکس از چه زمانی از مشکلات سلامتی رنج می برد؟
    بر اساس گزارش ها، او در آوریل امسال دچار “مشکلات بهداشتی” شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.