جیمی بافت: به روز رسانی سلامت جیمی بافت: خواننده و ترانه سرای آمریکایی از بیمارستان مرخص شد

جیمی بافت پس از بستری شدن در بیمارستان اخیراً در حال بهبودی است که منجر به لغو اجرای ۲۰ می او در چارلستون، کارولینای جنوبی شد. هفته گذشته، این هنرمند 76 ساله به دلایل نامعلومی در بیمارستان بستری شد، اما او روز جمعه از طریق شبکه های اجتماعی به روز رسانی سلامت خود را ارائه کرد.

قبل از نمایش ۲۰ می در کارولینای جنوبی، جیمی بافت از طریق جیمی بافت و دسته فیس‌بوک Coral Reefers به‌روزرسانی سریعی برای سلامتی ارائه کرد که در آن نوشت: «از حمایت و آرزوهای خوب شما متشکرم.»

من فردا برای مدتی به خانه می روم و سپس با دوستان قدیمی همراه با پارو زدن و قایقرانی به یک سفر ماهیگیری می روم و خودم را به وضعیت خوبی برمی گردم.

به روز رسانی سریع –

ارسال شده توسط Jimmy Buffett and the Coral Reefers در جمعه، 19 مه 2023

او افزود: “هنگامی که من در فرم قرار گرفتم، به زمان و مکان نمایش ها نگاه خواهیم کرد. فکر می کنم بازی کردن برای من به همان اندازه که برای طرفداران گوش دادن و آواز خواندن برای من درمانی است.” با اشتیاق فراوان، یادداشت با این جمله به پایان رسید: “منتظر اعلام تاریخ جدید برای چارلستون و همچنین برخی از نمایش های جدید هستم!

بافت هفته گذشته پس از توقفی در بوستون برای معاینه پزشکی معمول در بیمارستان بستری شد. با این حال، بعداً در وب سایت و رسانه های اجتماعی او فاش شد که او نیاز به رسیدگی به برخی موارد فوری دارد که نیاز به توجه فوری دارد. در نتیجه، کنسرت برنامه ریزی شده با جیمی بافت و کورال ریفرز در چارلستون در 20 می به تعویق افتاد.

پس از اعلام تاریخ جدید، بلیط های خریداری شده برای نمایش اصلی همچنان معتبر خواهند بود. در حال حاضر، هیچ تاریخ تور اضافی در وب سایت بافت ذکر نشده است.سوالات متداول

  1. چه اتفاقی برای جیمی بافت افتاد؟
    هنوز دلیل بستری شدن او در بیمارستان مشخص نشده است.
  2. جیمی بافت اهل کجاست؟
    او در پاسکاگولا، می سی سی پی، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.