جگدیپ دانخار ، فرماندار می گوید ، بنگال غربی در واقع در حال آتش سوزی است

KOLKATA: روز یکشنبه در یک حمله شدید به ماماتا بانرجی ، وزیر ارشد ، جگدیپ دانخار فرماندار گفت که حکومت در بنگال غربی از مسیر قانون اساسی دور می شود و دولت “عملا در آتش” است.

دانخار در اینجا به خبرنگاران گفت: “من به عنوان رئیس قانون اساسی بنگال غربی ، بسیار ناراحت ، نگران و مضطرب هستم که دولت در این ایالت از مسیر قانون اساسی فاصله می گیرد. این از قانون فاصله دارد.”

“دولت عملا در آتش است و به نظر می رسد که آنها از نظر سیاسی در حال سر و کله زدن هستند ، قابل جبران نیست. من چندین یادآوری برای آنها ارسال کرده ام ، اما هیچ تاثیری بر آنها نشانه بزرگی است که گفتن من برای من تلاش زیادی می کند دولت ایالتی طبق قانون اساسی کار می کند “.

وی گفت: “برای دو ماه گذشته ، دبیر ارشد ، DGP كه قرار بود در مورد وضعیت نگران كننده قانون و نظم به من اطلاع دهد اما آنها این كار را انجام ندادند.”

“بسیار تأسف آور است که کار آنها به گونه ای است که من مجبور می شوم. امیدوارم آنها حرف و روح قانون اساسی را درک کنند و به راه درست برسند. امیدوارم که آنها آن را به بالاترین اولویت خود بدهند و دستهای من را فراتر از این نگذارند یک حد “، وی افزود.

فرماندار همچنین به دکتر BR Ambedkar در جاده قرمز ، کلکته در Mahaparinirvan Diwas ادای احترام گل کرد.

امبدکار متولد 14 آوریل 1891 ، یک حقوقدان ، اقتصاددان ، سیاستمدار و اصلاح طلب اجتماعی هندی بود که علیه تبعیض اجتماعی نسبت به افراد غیرقابل لشکر (دالیت) مبارزه می کرد و از حقوق زنان و کارگران حمایت می کرد. وی در 6 دسامبر 1956 درگذشت. در سال 1990 ، امبدکار با بهارات راتنا ، بالاترین جایزه غیرنظامی هند اعطا شد.