جو بایدن می گوید دولت وی از همه نظر متفاوت است

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده گفته است كه دولت او متنوع ترین دولت در كابینه و كاخ سفید است.

بایدن 78 ساله قرار است از 20 ژانویه به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده این کشور را به دست گیرد.

گروه های آفریقایی-آمریکایی از بایدن ، یک دموکرات ، خواسته اند که یکی از آنها را در میان چهار بزرگ معرفی کند: وزیر امور خارجه ، وزیر خزانه داری ، وزیر دفاع و دادستان کل.

بایدن روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران هنگامی که در مورد گروه های مختلفی که از او می خواهند برای بخشهای خود در جامعه نمایندگی ارائه دهد ، گفت: “این متنوع ترین کابینه و مهمترین نقاط در کاخ سفید و همچنین در سمت های کابینه خواهد بود.”

“ببینید ، این وظیفه هر یک از این گروه ها است که فشار بیاورند ، رهبران خود را تحت فشار قرار دهند تا اطمینان حاصل کنند که تنوع بیشتری وجود دارد. آنچه که من می توانم به شما قول دهم این است که وقتی همه اینها گفته و تمام شود ، همه کسانی را که من اعلام کرده ام مشاهده خواهید کرد و وجود دارد قرار است طی چند هفته آینده باشد “.

“ما همه چیز را در آنجا خواهیم داشت. شما شاهد تنوع قابل توجهی خواهید بود. من قصد ندارم اکنون دقیقاً به شما بگویم که در هر بخش چه کاری انجام خواهم داد ، اما به شما قول می دهم که بیشترین کابینه متنوع بر اساس نژاد ، رنگ ، بر اساس جنسیت که در ایالات متحده آمریکا وجود داشته است. ”

گریگوری میکس نماینده مجلس ، که از یک رابطه قوی بین آمریکا و هند حمایت می کند ، روز پنجشنبه به عنوان رئیس بعدی کمیته قدرتمند امور خارجه مجلس نمایندگان انتخاب شد و به عنوان اولین آفریقایی-آمریکایی به عنوان رئیس هیئت کنگره که نقش تأثیرگذاری در شکل گیری امور خارجی کشور دارد ، انتخاب شد. خط مشی.

تیم اقتصادی بایدن شامل جانت یلن به عنوان وزیر خزانه داری ، هندی-آمریکایی نیرا تندن به عنوان مدیر دفتر مدیریت و بودجه ، والی آدیمو به عنوان معاون وزیر خزانه داری ، سسیلیا روس به عنوان رئیس شورای مشاوران اقتصادی و جارد برنشتاین و هدر بوشی به عنوان اعضای شورای مشاوران اقتصادی.

بایدن آنتونی بلینکن را به عنوان وزیر امور خارجه معرفی کرده است.

وی هنوز نامزدهای تصدی پست های دفاع و دادستانی کل را نهایی نمی کند.