جوایز سینمای دیجیتال 2023: جوایز رسانه سینمای دیجیتال 2023: فهرست جوایز معتبر را ببینید

جوایز رسانه های سینمای دیجیتال 2023 اینجا هستند. جوایز، که برای هفتمین سال بازگشته اند، اکنون برای ورود باز است.

جوایز با مشارکت کمپین برگزار می شود. این جوایز همچنین به دنبال تجلیل و پاداش بهترین استفاده استراتژیک از سینما و آثار ساخته شده توسط صنعت رسانه در سال گذشته است.

این جوایز برای ورودی ها باز است و از هفت دسته تشکیل شده است. برندگان توسط یک هیئت داوری محترم که شامل کارشناسان صنعت است انتخاب می شوند. جوایز به دنبال گسترش هستند و دو دسته جدید را معرفی کرده اند. اینها روش‌هایی را که تبلیغ‌کنندگان از خلاقیت در سینما استفاده می‌کنند و اینکه چگونه سینما می‌تواند به عنوان بخشی از استراتژی‌های بلندمدت ساخت برند تأثیر بگذارد، تشخیص می‌دهد.

جایزه «استعداد» که سال گذشته اهدا شد، به «قهرمان سینمای سال» تغییر نام داد. به نظر می رسد این جایزه برای افراد و تیم های آژانس نیز به رسمیت شناخته شود.

این شامل یک جایزه کلی جایزه بزرگ است که برای موثرترین و آینده نگرترین کمپین اهدا می شود. این جایزه آخرین بار در سال 2022 توسط Disney+ The Walking Dead و Publicis Imagine برای کمپین سینمایی «به طرز وحشتناکی خوب: چگونه دیزنی+ جامپ شروع به تماشای 18+ تماشاگران کرد» دریافت کرد. از قرار دادن تبلیغات نقطه طلایی و محتوای سفارشی استفاده کرده بود تا حداکثر تأثیر را بر مخاطب هدف داشته باشد.

ثبت نام برای جوایز می تواند به صورت رایگان انجام شود. آخرین مهلت ارسال آثار جمعه (14 ژوئیه) است. داوری جوایز روز چهارشنبه (15 شهریور) انجام خواهد شد. در مراسم فرش قرمز بفتا، برندگان روز چهارشنبه (20 سپتامبر) معرفی خواهند شد.

دسته های جوایز در سال 2023 عبارتند از:

– بهترین استفاده از سینما (کوچک)

– بهترین استفاده از سینما (بزرگ)

– قهرمان سال سینما

– جایزه بزرگ

– بهترین کمپین سینمایی «بازاریابی برای خوب».

– بهترین استفاده طولانی مدت از سینما (جایزه جدید)

– بهترین استفاده از خلاقیت در سینما (جایزه جدید)

سوالات متداول

Q1: Digital Cinema Media Awards 2023 چه زمانی برگزار می شود؟
20 سپتامبر 2023

Q2: آخرین تاریخ ورود به جوایز رسانه سینمای دیجیتال 2023 چه زمانی است؟
14 جولای 2023

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.