جفرسون ماچادو: جفرسون ماچادو: چه اتفاقی برای ستاره صابون آمریکای جنوبی افتاد که در ژانویه 2023 ناپدید شد؟

جفرسون ماچادو، بازیگر سریال آمریکایی جنوبی، پس از گزارش ناپدید شدنش، سر و صدایی در سرتاسر جهان به پا کرد، زیرا از 27 ژانویه 2023 تاکنون کسی خبری از او نداشته است. با این حال، در یک اتفاق تلخ، در 22 می، مقامات برزیلی کشف این سریال را تایید کردند. جسد ماچادو در یک تنه محصور در سیمان پر شده است.

Jairo Magalhaes، وکیل خانواده ماچادو، به نیویورک پست گفت که مقامات این بازیگر سریال را در حالی که بازوهایش را پشت سرش بسته بود و در داخل تنه ای شبیه به آنهایی که در خانه اش یافت می شود، پیدا کردند. بر اساس گزارش ها، تنه تنه به همراه جسدش، حداقل شش فوت در زمین در حیاط خلوت خانه خودش در منطقه کامپو گرانده دفن شده است.

آخرین به روز رسانی در مورد تحقیقات چیست؟

مرگ هولناک این بازیگر توسط وکیل خانواده وی در فیس بوک تایید شد و گفت: “این کشف ما را با ظلم موجود در جامعه روبرو می کند و ما را به دنبال حقیقت و عدالت در مواجهه با چنین پرونده های تاثیرگذاری انگیزه می دهد”. با این حال، این بیانیه دلیل مرگ ماچادو را فاش نکرد.

? Uma causa de extrema seriedade tem tomado os jornais do país e exige minha atuação como advogado nesse tipo de…

ارسال شده توسط Jairo Magalhaes Advogados – Direito Criminal در پنجشنبه، 25 مه 2023

گفتنی است در حال حاضر تحقیقات درباره مرگ وی ادامه دارد. هیچ مظنونی اعلام نشده است، اما بنا بر گزارش ها، مقامات در حال جستجوی دوست ماچادو هستند که خانه ای را اجاره کرده بود که جسد این بازیگر سریال در آن نزدیک به چهار ماه پس از گزارش ناپدید شدن او کشف شد.

بر اساس گزارش ها، ناپدید شدن این مرد 44 ساله پس از پیدا شدن هشت سگش به تنهایی گزارش شد.

سوالات متداول

  1. جفرسون ماچادو چه زمانی ناپدید شد؟
    27 ژانویه 2023
  2. جسد جفرسون ماچادو چه زمانی کشف شد؟
    22 مه 2023

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.