جدول سایز لوله های آهنی

مزایا : طاهر لوکس – دوام و طول عمر بسیار بالا معایب : ندارد کانکس نگهبانی سوپر لوکس این کانکس با ترکیب رنگ تیره و کنتراست طلایی به همراه چوب های طبیعی بکار رفته در نمای آن مناسب برای کاربرد های تشریفاتی و مکان هایی است که زیبایی در آنها از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده. گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم به زبان ساده یک پوشش است که در آهن یا فولادی که از نظر ترکیب و طراحی مناسب برای گالوانیزه است توسط فروبردن در وان مذاب روی تشکیل میگردد. لوله گالوانیزه گرم لوله ای است که به طور معمول از فولاد ساخته می شود و طی فرایند تولید به وسیله روی ۵٠٠ درجه مایع پوشانده می شود. این لوله ها به وسیله دنده پیچی به یکدیگر وصل می شوند. خرید کانکس کلبه ای از آنجایی که این سازه بصورت یک تکه ساخته شده در هنگام خرید و انتقال آن نیز به همین صورت بایستی یکجا با جرثقیل بارگیری و به وسیله یک کامیون کفی دار به محل مورد نظر منتقل نمود. بطور معمول از طریق قلاب های نصب شده بر روی سقف و به وسیله یک جرثقیل بارگیری و با یک تریلی کفی دار حمل می گردد.

ویژگی مهمی که این نوع لوله دارد این است که برای نصب نیازی به دستگاه جوش ندارد و برای اتصال کافی است به وسیله دنده هایی که در ابتدا و انتها درست شده به یک دیگر متصل و توسط عناصر مناسب آب بندی تا قابل استفاده شود. اتصال در حالت از تمام حالات دیگر، راحتتر است و دیگر نیازی به استفاده از پیچ، مهره و دستگاه جوش برای اتصال نیست. سوالی که گاها پرسیده می شود این است که برای اخذ مجوز از کجا باید شروع کرده و یا به کجا مراجعه کنیم. جنس این لولهها از آهن سفید نورد شده میباشد که درزهای آن توسط دستگاه درز جوش به یک دیگر جوش داده میشود و لوله را در درون وان مذاب فرو میبرند تا به طور کامل درزگیری شود لوله آهنی گالوانیزه به دلیل رنگ خاکستری که دارد به راحتی قابل شناسایی است و معمولاً به اندازههای شیش متری در بازار یافت میشود. لولههای آب تولید شده توسط کارخانه ساوه در منازل و آبرسانی ساختمان کاربرد زیادی دارد و در سه کلاس سبک، متوسط و سنگین و در سایز ۱.۲ تا ۶ اینچ و به روش ERW (جوش القایی فرکانس بالا) تولید میشوند.

کلیه لوله های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه های ۶ متری و دو سر دنده با قطر۲/۱ اینچ تا ۸ اینچ تولید می گردند. روش معمول برای تولید لوله گالوانیزه روش غوطه ور سازی گرم این لوله ها می باشد. لوله ها را درون وان مذاب روی قرار می دهند و این لوله ها با روی مذاب پوشانده می شوند به همین دلیل روش گالوانيزاسیون گرم سطحی براق و منعکس کننده را به لوله می دهد. این نوع لوله ها کاربرد گسترده ای در صنعت دارند. لوله گالوانیزه لوله ای فولادی است که برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی در یک پوشش محافظ روی قرار می گیرد. این روش به این صورت است که می توان از طریق الکترولیز نمک های روی در داخل یک محلول آبی, هر قطعه ای از قبیل ورقهای کویل شده و یا کویل نشده را پوشش داد. اتصالات گالوانیزه جورج فیشر: اتصالات گالوانیزهای جورج فیشر با به کارگیری مواد باکیفیت ساخته میشوند و از شبکه لولهای آن در جهت انتقال آب شرب منازل، مراکز تجاری و بیمارستانها استفاده میشود؛ این لوله مدل سیاه نیز دارد که برای انتقال گاز استفاده میشود. اصل این روش با استفاده از الکترولیت اسیدی نیز انجام می شود.

این کارخانه با استفاده از توان تولید بالا ، قادر به تولید انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف را دارا می باشد. لوله آهنی گالوانیزه چیست؟ لوله های گالوانیزه در بازار بیشتر با نام لوله های آهنی سفید شناخته می شود. بر اساس جنس نوع فلز لوله گالوانیزه را می توان به دو دسته کلی لوله های گالوانیزه آهنی و لوله های گالوانیزه فولادی تقسیم کرد. لوله های گالوانیزه شرکت نورد و لوله اهواز از سایز ¾ تا 6 اینچ مطابق با استاندارد EN ISO 1461 تولید می شود. ضریب هیزم ویلیام این لوله ها بر حسب اینچ می باشد. به این لوله ها، لوله های درزدار نیز گفته می شود. پس از خارج ساختن آن ها، فلز اضافه روی سطح خارجی و داخلی لوله ها به سرعت توسط بخار و دمش هوا پاک می گردد و به جهت جلوگیری از تشکیل شدن آلیاژی از فلزهای آهن و روی، این لوله ها سریعا به داخل آب سرد فرو برده می شوند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لوله گالوانیزه عمقی داغ چیست وب سایت خود باشید.