جدول زمانی برای آوردن رتبه بندی تجربه صفحه به دسکتاپ | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

پنجشنبه 4 نوامبر 2021

در I/O 2021، برنامه‌های خود را برای آوردن رتبه‌بندی تجربه صفحه به دسک‌تاپ پیش‌نمایش کردیم. امروز جزئیات بیشتری از جمله جدول زمانی این تغییرات را اعلام می کنیم. این کار در بالای به‌روزرسانی تجربه صفحه است که ما بین ژوئن و آگوست 2021 در تلفن همراه ارائه کردیم.

عرضه در فوریه 2022 آغاز خواهد شد

از فوریه 2022 شروع به استفاده از تجربه صفحه به عنوان بخشی از سیستم‌های رتبه‌بندی دسک‌تاپ خود خواهیم کرد. عرضه تا پایان مارس 2022 کامل می‌شود. این راه‌اندازی رتبه‌بندی بر اساس همان سیگنال‌های تجربه صفحه است که قبلاً برای تلفن همراه ارائه کرده بودیم. امسال. ما همچنین قصد داریم به صاحبان سایت کمک کنیم تا با استفاده از گزارش کنسول جستجو که قبل از تبدیل دسکتاپ به سیگنال رتبه‌بندی راه‌اندازی می‌شود، به عملکرد صفحات دسکتاپ آنها در رابطه با تجربه صفحه‌شان کمک کنیم.

این به این معنی است که همان سه معیار Core Web Vitals: LCP، FID، و CLS و آستانه های مرتبط با آنها برای رتبه بندی دسکتاپ اعمال می شود. سایر جنبه‌های سیگنال‌های تجربه صفحه، مانند امنیت HTTPS و عدم وجود میان‌افزارهای مزاحم، به همان صورت باقی می‌مانند. در حالی که سیگنال سازگاری با موبایل همچنان بخشی از رتبه بندی تلفن همراه است، عاملی برای دسکتاپ نخواهد بود. هنگامی که یک سایت دارای URL های جداگانه دسکتاپ و موبایل با پیکربندی مناسب است، سیگنال دسکتاپ بر اساس URL هایی است که کاربران دسکتاپ می بینند.

عامل سیار دسکتاپ
بزرگترین رنگ محتوایی (LCP)
تغییر چیدمان تجمعی (CLS)
تاخیر ورودی اول (FID)
امنیت HTTPS
عدم وجود بینابینی های نفوذی
سازگاری با موبایل (قابل اجرا نیست)

امیدواریم این پست وبلاگ جزئیاتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید تجربه صفحه خود را در آماده سازی برای تغییرات آتی درک کرده و بهینه کنید و به نوبه خود به شما در ساخت وب سایت های بهتر کمک کند.

اگر سؤال یا بازخوردی دارید، لطفاً از انجمن های کمک ما دیدن کنید یا از طریق آن به ما اطلاع دهید توییتر.