جانی دپ: جانی دپ در هنگام تبلیغ “Jeanne Du Barry” به مارلون براندو اشاره می کند.

جانی دپ از مارلون براندو بازیگر افسانه‌ای آمریکایی در هنگام تبلیغ فیلم خود “Jeanne Du Barry” تقلید کرده است. دپ همچنین گفت که مارلون براندو اگر جای او بود زنده نمی ماند و کسی را نمی کشت.

جانی دپ: “فکر نمی‌کنم مارلون زنده بماند. فکر نمی‌کنم او نزدیک بود که چنین چیزی را پشت سر بگذارد. اگر زنده بود و این اتفاق را تماشا می‌کرد، از کنار می‌رفت. او کسی را می‌کشت.” گفت.

هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن با نمایش درام دوره لویی پانزدهم «ژان دو بری» با بازی جانی دپ آغاز به کار کرد.

«Jeanne du Barry» به کارگردانی بازیگر و کارگردان فرانسوی Maïwenn Le Besco معروف به Maïwenn ساخته شده است. این اولین فیلم جدید دپ از زمان محاکمه او در سال گذشته با امبر هرد، همسر سابقش است. پس از اینکه دپ و هرد یکدیگر را به آزار فیزیکی و کلامی متهم کردند، هیئت منصفه مدنی به دپ 10 میلیون دلار غرامت و 2 میلیون دلار به هرد پرداخت.

«Jeanne du Barry» که دپ در آن نقش شاه لوئی پانزدهم را بازی می‌کند، در سالن مجلل Grand Theater Lumiere که برای اولین بار عصر سه‌شنبه در آنجا به نمایش درآمد، به مدت هفت دقیقه مورد تشویق قرار گرفت.

این فیلم زندگی مادام دو باری زن فرانسوی را روایت می‌کند که از نردبان اجتماعی در ورسای بالا رفت تا مورد علاقه پادشاه شود.

مایون گفت که دپ را که در فیلم فرانسوی صحبت می‌کند، انتخاب کرده است، زیرا او هر کسی را که نقش را بازی می‌کند، در آغوش می‌گیرد و می‌بوسد و می‌خواهد به شدت نسبت به بازیگر احساس کند. او گفت: «من واقعاً در این بخش عاشق او شدم. دپ روز چهارشنبه گفت که پس از اینکه از او خواسته شد از فیلم کناره گیری کند به دلیل «حرف های صدادار و صامت های شناور در هوا» احساس تحریم کرده است و پوشش رسانه ای از او را در طول این فیلم توصیف کرد. محاکمه ها به عنوان “داستانی خارق العاده و هولناک نوشته شده است.”

سوالات متداول

Q1. “Jeanne Du Barry” چه زمانی اکران می شود؟
A1. «ژان دو بری» در 16 می در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

Q2. نام فیلم بعدی جانی دپ چیست؟
A2. فیلم بعدی جانی دپ «ژان دو بری» است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.