تیم رهول عصبانی است ، اما دیگران از امتیاز باراک اوباما لبخند می زنند

دهلی نو: توصیف باراک اوباما در مورد راهول گاندی اردوگاههای بحران زده و جناحهای کنگره را با عصبانیت آشکار و همچنین با خوشحالی “ما به شما گفتیم” ترک کرده است حتی اگر انتظار می رفت BJP عکسهای قابل توجهی در گاندی ثبت کند.

Manickam Tagore ، عضو CWC ، عضو تیم Rahul ، روز جمعه در اعتراض به دنبال اوباما در توییتر دنبال نکرد و یک تماس “دنبال نکردن اوباما” را دنبال کرد. “من تصمیم گرفتم کهBarackObama را که از سال 2009 دنبال کردم دنبال نکنم. دلیل ، قضاوت وی درباره رهبران سیاسی هند و سخنان علیه آنها توسط هیچ یک از سرخپوستان واقعی قابل قبول نیست. آیا او را نیز دنبال نمی کنید؟ #BarackObama “، او در توییت خود نوشت.

آنچه تاگور را خشمگین کرده بود ، اظهار نظر اوباما در کتاب آینده خود مبنی بر اینکه “راهول گاندی” از وی ویژگی “عصبی و شکل نگرفته ای دارد ، گویی دانش آموزی است که کار دوره را انجام داده و مشتاق تحت تأثیر قرار دادن معلم است ، استعداد یا اشتیاق به تسلط بر موضوع “.

سخنگوی AICC ، رندیپ سورجوالا از اوباما در امان ماند ، اما به رسانه های “بیش از حد غیرتمند” یادآوری کرد که “ما در مورد نظرات یک فرد در یک کتاب اظهار نظر نمی کنیم. دو ساعت بعد سورجوالا در تلاشی آشکار و غیرمستقیم برای یادآوری قسمت نیکسون-ایندیرا ، بار دیگر توییت کرد – “آیا می توانم به دوستان رسانه ای یادآوری کنم که در گذشته رئیس جمهور مستقر نیز سخنان غیر خیرخواهانه ای درباره نخست وزیر زن نشسته هند گفته بود. INC و فرماندار آن بدون هیچ مشکلی به منافع ملی خود ادامه دادند و انقلاب بنگلادش و سبز اتفاق افتاد. INC به طور مشابه به خدمات خود ادامه خواهد داد. ”

با توجه به قد و قامت جهانی اوباما و محبوبیت او ، محافل کنگره نگران اظهارات وی در زمانی هستند که رهبری در حال تلاش برای انجام یک تمرین گسترده دیگر برای گاندی قبل از دومین مقام ریاست حزب است ، که در حال حاضر با شکست های انتخاباتی پیچیده است. و شورش در درون

دبیر کل AICC طارق انور تلاش کرد تا رتبه اوباما در مورد راهول را در چشم انداز قرار دهد. “اوباما و راهول گاندی باید به طور خلاصه ملاقات داشته باشند ، احتمالاً 8-10 سال قبل که او به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده به اینجا آمده است. ارزیابی کسی در چند جلسه دشوار است. شخصیت Rahul Gandhi از آن زمان تغییر کرده است ، وی تجربه زیادی کسب کرده است. ”انور به یک خبرگزاری گفت.

با این حال ، بسیاری از رهبران کنگره که نسبت به قدرت رهبری گاندی به طور خصوصی تردید دارند ، اظهار داشتند که از رتبه بندی رهبر اوباما متعجب نیستند اما به عنوان همکاران حزب احساس خجالت می کنند. یکی از آنها مسخره کرد. “آیا آقای اوباما در مورد ممنوعیت” dhamaka “(شکننده) در طی این دیوالی نمی دانست؟ به هر حال ، از ظوم (بنگ) متشکرم! دیوالی مبارک ”.

با این حال ، اظهارنظرهای قدرشناسانه اوباما در مورد سونیا گاندی برای زیبایی او و “صداقت بی پروای” مانموهان سینگ باعث تسلی خاطر محافل حزب شده است.