تیراندازی چند نفر در مرکز خرید منطقه دالاس. مرد مسلح مرده

به گفته مقامات، یک مرد مسلح روز شنبه به چندین نفر در یک مرکز خرید در حومه دالاس در حومه آلن، تگزاس تیراندازی کرد که تعداد نامعلومی را کشت و صدها خریدار را فراری داد که در آخرین خشونت های مسلحانه به کشور حمله کردند.

تماس‌هایی که از شلیک گلوله گزارش می‌دادند در حدود ساعت 3:40 بعد از ظهر از شعبه‌های پریمیوم آلن شنیده می‌شد.

شاهدان به آسوشیتدپرس گفتند که قربانیان متعددی را دیدند، از جمله برخی از آنها که به نظر می‌رسید کودک بودند، و یک افسر پلیس و یک نگهبان مرکز خرید را دیدند که به نظر می‌رسید هوشیار نبود.

پلیس آلن در یک پست فیس بوک اعلام کرد که 9 قربانی به بیمارستان منتقل شده اند. Medical City Healthcare، یک سیستم بیمارستانی در منطقه دالاس، در بیانیه‌ای کتبی گفت که هشت نفر را بین سنین 5 تا 61 سال درمان می‌کند. وضعیت آنها ناشناخته است.

اداره پلیس در فیس بوک نوشت، یک افسر پلیس آلن در یک تماس نامربوط در منطقه بود که افسر در ساعت 3:36 بعد از ظهر صدای تیراندازی را در فروشگاه های پریمیوم آلن شنید.

افسر مظنون را درگیر کرد و تهدید را خنثی کرد. او سپس با پرسنل اورژانس تماس گرفت. 9 قربانی توسط آتش نشانی آلن به بیمارستان های محلی منتقل شدند. “دیگر تهدید فعالی وجود ندارد.”

جمعیتی متشکل از صدها نفر که در حال خرید بودند، عصر شنبه بیرون، روبروی مرکز خرید ایستاده بودند. افسران در میان آنها چرخیدند و از آنها پرسیدند آیا کسی این اتفاق را دیده است یا خیر. فونتین پیتون، 35 ساله، در اچ اند ام بود که صدای شلیک گلوله را از طریق هدفونی که به سر داشت شنید.

پیتون گفت: «آنقدر بلند بود که به نظر می رسید درست بیرون است.

او گفت که مردم در فروشگاه قبل از اینکه کارمندان گروه را وارد اتاق‌های اتصالات و سپس یک اتاق پشتی قفل شونده کنند، پراکنده شدند. وقتی به آن‌ها اجازه خروج داده شد، پیتون دید که شیشه‌های فروشگاه شکسته شده و ردی از خون تا در است. صندل‌های دور ریخته و لباس‌های خون‌آلود در آن نزدیکی گذاشته بودند.

هنگامی که بیرون آمد، پیتون اجساد را دید.

او گفت: “من دعا می کنم بچه ها نباشند، اما به نظر بچه ها می آمد.” او گفت که اجساد با حوله های سفید پوشیده شده بودند و روی کیسه هایی روی زمین افتاده بودند.

او گفت: «وقتی بیرون رفتم و آن را دیدم ناراحت شدم.

دورتر، جسد مردی را دید که کاملاً سیاه پوشیده بود. پیتون گفت، او تصور می کرد که تیرانداز بوده است، زیرا بر خلاف سایر اجساد پنهان نشده بود.

تاراکرام نونا، 25 ساله، و راماکریشنا ملاپودی، 26 ساله، گفتند که به نظر می رسد سه نفر را دیدند که بی حرکت روی زمین افتاده بودند، از جمله یکی که به نظر یک افسر پلیس بود و دیگری که به نظر می رسید یک نگهبان مرکز خرید است.

یکی دیگر از خریداران، شارکی مولی، 24 ساله، گفت که در طول تیراندازی در فروشگاه Banana Republic مخفی شده است. هنگام خروج، او چیزی را دید که به نظر می رسید یک افسر پلیس بیهوش در کنار فرد بیهوش دیگری در خارج از فروشگاه دراز کشیده بود.

مولی گفت: «من اسلحه او را دیدم که دقیقاً در کنار او خوابیده است و مردی را که شبیه به غش کردن است دقیقاً در کنار او دیده‌ام.

استن و مری آن گرین در فروشگاه پوشاک ورزشی کلمبیا مشغول گشت و گذار بودند که تیراندازی شروع شد.

مری آن گرین به آسوشیتدپرس گفت: «تازه وارد شده بودیم، فقط چند دقیقه قبل، و صدای بلند صدای زیادی را شنیدیم.

سبزها گفتند که کارمندان بلافاصله دروازه امنیتی را پایین کشیدند و همه را به پشت فروشگاه آوردند تا اینکه پلیس رسید و آنها را به بیرون اسکورت کرد.

ایبر رومرو در فروشگاه Under Armour بود که یک صندوقدار گفت که تیراندازی شده است.

رومرو گفت که هنگام خروج از فروشگاه، مرکز خرید خالی به نظر می رسید و دروازه های امنیتی همه مغازه ها پایین بود. همان موقع بود که او شروع به دیدن شیشه های شکسته و افرادی کرد که روی زمین تیر خورده بودند.

ویدئویی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که مردم در حال دویدن از داخل یک پارکینگ در حالی که صدای تیراندازی شنیده می شود.

بیش از 30 رزمناو پلیس با چراغ های چشمک زن ورودی مرکز خرید را مسدود کرده بودند و آمبولانس های متعددی در محل حضور داشتند.

پخش مستقیم هوایی از ایستگاه خبری، کامیون‌های زرهی و سایر خودروهای مجری قانون را نشان داد که در خارج از مرکز خرید گسترده در فضای باز مستقر بودند.

آمبولانس های چندین شهر همجوار به محل حادثه پاسخ دادند.

دفتر دالاس دفتر الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره ایالات متحده نیز پاسخ داد.

آلن، حومه ای در 25 مایلی (40 کیلومتری) شمال مرکز شهر دالاس، تقریباً 105000 ساکن دارد.