توضیحات درباره پیام شی SharedArrayBuffer | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

جمعه 19 مارس 2021

ممکن است برخی از شما ایمیلی از Google Search Console دریافت کرده باشید با موضوع “نیازهای جدید برای SharedArrayBuffersما بازخورد دریافت کردیم مبنی بر اینکه پیام گیج کننده است و می‌خواهیم بینش بیشتری در مورد این موضوع ارائه دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام گام‌های بعدی مناسب هستند. همچنین راهنمای فعال کردن جداسازی مبدأ متقاطع را به‌روزرسانی کردیم تا جزئیات بیشتری را شامل شود.

چرا پیام را دریافت کردم؟

شما این پیام را دریافت کردید زیرا ما متوجه شده ایم که جاوا اسکریپت در وب سایت شما از آن استفاده می کند SharedArrayBuffer در زمان ارسال پیام مورد نظر استفاده ممکن است به دلیل چارچوب ها، کتابخانه ها یا سایر محتوای شخص ثالث موجود در وب سایت شما باشد.

چیست SharedArrayBuffer?

SharedArrayBuffer یک شی جاوا اسکریپت برای به اشتراک گذاشتن فضای حافظه در سراسر موضوعات در یک وب سایت است. قبل از پیدا شدن آسیب پذیری به نام Spectre توسط وب سایت ها استفاده می شد. با این حال، از آنجایی که Spectre یک آسیب‌پذیری در سطح CPU بود و بعید است در آینده قابل پیش‌بینی برطرف شود، مرورگرها تصمیم گرفتند که این آسیب‌پذیری را غیرفعال کنند. SharedArrayBuffer هدف – شی.

در حالی که کروم آن را روی دسک‌تاپ با Site Isolation به عنوان یک درمان موقت دوباره فعال کرد، جداسازی متقاطع به عنوان راهی برای فعال کردن ایمن SharedArrayBuffer هدف – شی. با شروع نسخه 92، که قرار است در اواخر ماه مه 2021 منتشر شود، کروم به آن دسترسی خواهد داشت SharedArrayBuffer شی در پشت جداسازی با مبدا متقابل. فایرفاکس را فعال کرد SharedArrayBuffer در یک محیط جدا شده از مبدأ متقاطع نیز در نسخه 76 مورد استفاده قرار دهید. امیدواریم مرورگرهای دیگر نیز به زودی دنبال شوند.

یافته SharedArrayBuffer استفاده از شی در سایت شما

شما دو گزینه دارید:

  1. از Chrome DevTools استفاده کنید و صفحات مهم را بررسی کنید.
  2. (پیشرفته) از Reporting API برای ارسال گزارش های منسوخ شدن به یک نقطه پایانی گزارش استفاده کنید.

نحوه اتخاذ رویکردهای بالا را در Determine Where the بیاموزید SharedArrayBuffer شی در وب سایت شما استفاده می شود.

مراحل بعدی

برای مراحل بعدی توصیه می کنیم:

  1. تعیین کنید که کجا SharedArrayBuffer شی در وب سایت شما استفاده می شود.
  2. تصمیم بگیرید که آیا استفاده لازم است یا خیر.
  3. با حذف عملکرد یا با فعال کردن جداسازی مبدا متقاطع، مشکل را برطرف کنید.

اگر در مورد آن چیزی نشنیده اید SharedArrayBuffer و شما یک پیام کنسول جستجو در مورد آن دریافت کرده اید، به احتمال زیاد یک منبع شخص ثالث در وب سایت شما از آن استفاده می کند. هنگامی که مشخص کردید کدام صفحات تحت تأثیر قرار گرفته اند و صاحب منبع چه کسی است، با ارائه دهنده منبع تماس بگیرید و از آنها بخواهید مشکل را برطرف کنند.

پس از انتشار کروم 92، SharedArrayBuffer شیء بدون جداسازی متقاطع دیگر کاربردی نخواهد بود. در عمل، این بدان معنی است که کاربران کروم در سایت شما ممکن است عملکرد ضعیفی مشابه سایر موقعیت‌ها داشته باشند SharedArrayBuffer شی پشتیبانی نمی شود

امیدواریم این توضیح مفید بوده باشد، حتی اگر پیام را دریافت نکرده باشید. اگر سؤالی دارید، توصیه می‌کنیم در انجمن راهنمای جستجوی مرکزی پست کنید تا نظرات کارشناسان دیگر را دریافت کنید.