تمساح: تمساح بزرگ در لوله زیرزمینی در ایالات متحده یافت شد. ببین چی شد

یک تمساح بزرگ در یک لوله زیرزمینی در ایالات متحده توسط مقامات پیدا شد. این موضوع زمانی آشکار شد که مقامات ملکی به دنبال نشتی، ترک یا نقص در لوله زیرزمینی بودند.

خدمه آب باران از یک ربات برای بررسی دلیل پیدایش یک سری چاله در جاده فلوریدا، ایالات متحده استفاده کردند. به نظر می رسد تمساح 5 فوتی به طور ناگهانی در مقابل دوربین رباتیک چهار چرخ خدمه ظاهر شده است که با دیدن این حیوان شوکه شده است.

در یک پست فیس بوک، اداره شهری شهر اویدو گفت که این موجود در بلوار لاک وود، نزدیک ریورساید ظاهر شده است.

“در 5 می، یک خدمه آب باران در بلوار Lockwood در نزدیکی ریورساید برای بررسی یک سری چاله‌هایی که در جاده ظاهر شده‌اند بیرون آمدند. خدمه یک ربات دارند که یک دوربین رباتیک چهار چرخ است که می‌تواند به داخل لوله‌ها رفته و بررسی کند. هر گونه ناهنجاری در زیر جاده. آنها معمولاً ربات را بیرون می آورند تا در صورت وجود نقص بالقوه جاده، ببینند آیا لوله ها نشتی، ترک، نقص و غیره در زیر زمین دارند یا خیر.

“در بازرسی روز جمعه، همانطور که در ویدیو خواهید دید، آنها با تمساح پنج فوتی برخورد کردند! ابتدا فکر کردند که این یک وزغ است، و در ویدئو، دو چشم کوچک درخشان را می بینید تا زمانی که نزدیک شوید. اما وقتی چرخید، دم بلند تمساح را دیدند و آن را از طریق لوله‌ها دنبال کردند! می‌توانید در این ویدیو ببینید که آنها قبل از اینکه ربات روی یک فرورفتگی کوچک گیر کند و تمساح از پیچ و خم خارج شود، حدود 340 فوت به داخل رسیدند.” آنها در ادامه گفتند.

“فقط یک دلیل دیگر برای پرسه زدن در لوله های آب طوفان!” خدا را شکر که خدمه ما یک ربات دارند.”

سوالات متداول

Q1: دوربین رباتیک چهار چرخ در طول بررسی چه چیزی پیدا کرد؟
یک تمساح به طول پنج فوت پیدا کرد.

Q2: دوربین رباتیک چقدر تمساح را از طریق لوله ها دنبال می کند؟
دوربین رباتیک تمساح را برای حدود 340 فوت دنبال می‌کرد و سپس روی یک فرورفتگی کوچک گیر می‌کرد و تمساح به پیچ در آمد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.