تماشا کنید: ماماتا بانرجی به برنامه تناسب اندام روزانه خود، تردمیل و یک توله سگ نگاه می کند.

اگر به انگیزه دوشنبه نیاز دارید اینجاست. ماماتا بانرجی، وزیر ارشد بنگال غربی، اوج تناسب اندام روزانه خود را به اشتراک گذاشته است. رهبر کنگره Trinamool ویدئویی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که در آن دیده می شود در حالی که سگ خانگی خود را در آغوش گرفته روی تردمیل راه می رود. بانرجی 68 ساله در توضیح این عکس نوشت: «بعضی روزها به انگیزه بیشتری نیاز دارید. در این ویدئو، او در حالی که سگ خانگی خود را با دستانش نگه داشته، بدون هیچ تکیه گاهی روی تردمیل راه می‌رود.

این ویدیو از زمان انتشار در روز یکشنبه توسط حدود 30000 کاربر پسندیده شده است، اگرچه نظرات غیرفعال شده است. ماماتا بانرجی به دلیل پیاده روی های طولانی خود، به ویژه در طول مبارزات انتخاباتی شناخته شده است.

ماماتا بانرجی اخیراً 12 سال را به عنوان وزیر ارشد بنگال غربی به پایان رساند. در سال 2011، کنگره Trinamool به حکومت 34 ساله حاکمیت جبهه چپ در بنگال غربی پایان داد و او اولین زن وزیر ارشد بنگال غربی شد. حزب او همچنین خواهان سال های 2016 و 2021 با اختلاف زیادی از آرا است.

ماماتا متولد 5 ژانویه 1955، فعالیت سیاسی خود را به عنوان کارگر کنگره جوانان در دهه 1970 آغاز کرد. او به سرعت به درجات رسید و دبیر کل کنگره ماهیلا و بعداً کنگره جوانان سراسر هند شد.

در سال 1984، او به عنوان نماینده پارلمان در هشتمین مجلس شورای اسلامی انتخاب شد و یکی از جوانترین نمایندگان پارلمان کشور شد. او در سال 1997 پس از اختلاف نظر با کنگره، کنگره Trinamool تمام هند را تأسیس کرد.

او فارغ التحصیل خود را از دانشگاه کلکته و در عین حال دارای مدرک حقوق است.

او با نخست وزیرانی از جمله PV Narasimha Rao، Atal Bihari Vajpayee و دکتر Manmohan Singh کار کرده است. او در هر دو دولت اتحاد دموکراتیک ملی (NDA) و اتحاد مترقی متحد (UPA) وزیر اتحادیه بوده است و دارای سبدهایی مانند توسعه منابع انسانی، امور جوانان و ورزش، توسعه زنان و کودکان، زغال سنگ و معادن و راه آهن بوده است.