تغییرات آتی در FeedBurner | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

چهارشنبه 14 آوریل 2021

FeedBurner تقریباً 14 سال است که بخشی از Google است و ما در حال ایجاد چندین تغییر آینده برای پشتیبانی از فصل بعدی محصول هستیم. اگر از FeedBurner برای مدیریت فیدهای RSS خود استفاده می کنید، در اینجا چیزی است که می توانید انتظار تغییر داشته باشید و اکنون چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که آماده هستید.

از ماه ژوئیه، ما در حال انتقال FeedBurner به یک زیرساخت با ثبات تر و مدرن هستیم. این محصول را برای همه کاربران فعال نگه می‌دارد، اما همچنین به این معنی است که در آن زمان اکثر ویژگی‌های غیر اصلی مدیریت فید، از جمله اشتراک‌های ایمیل را رد می‌کنیم. برای کسانی که از FeedBurner برای مدیریت اشتراک های ایمیل استفاده می کنند، توصیه می کنیم مشترکان ایمیل خود را دانلود کنند تا بتوانید به یک سرویس اشتراک ایمیل جدید مهاجرت کنید. این داده ها همچنین پس از ماه جولای همچنان برای دانلود در دسترس خواهند بود.

برای بسیاری از کاربران، هیچ اقدامی لازم نیست. همه فیدهای موجود بدون وقفه به خدمت خود ادامه می دهند و می توانید به ایجاد حساب های جدید و رایت فیدهای جدید ادامه دهید. عملکرد مدیریت فید اصلی مانند توانایی تغییر URL، فید منبع، عنوان و فراداده پادکست فید شما همچنان پشتیبانی خواهد شد. تجزیه و تحلیل اولیه در مورد درخواست های فید و توانایی ایجاد برچسب های محفظه برای فایل های MP3 نیز همچنان پشتیبانی می شود.

خوشحالیم که این تغییرات به ما امکان می‌دهد که FeedBurner را فعال نگه داریم، اما همچنین متوجه هستیم که تغییراتی مانند این می‌تواند به معنای کار اضافی برای یافتن راه‌حل‌های جایگزین باشد، به همین دلیل می‌خواهیم زودتر به شما اطلاع دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات و مراحل بعدی، مرکز راهنمای FeedBurner را بررسی کنید.