تام کروز: شکیرا و تام کروز با هم در جایزه بزرگ میامی دیده شدند

شکیرا و تام کروز در گرندپری فرمول یک میامی 2023 با هم دیده شدند، جایی که آنها در حال خندیدن و لذت بردن از همراهی یکدیگر دیده شدند. عکس‌های آنها به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و بسیاری را متعجب کرد که آیا آن‌ها رابطه عاشقانه‌ای داشتند یا فقط دوستان خوبی بودند.

اخیراً، شکیرا اولین جایزه زن سال بیلبورد را دریافت کرد، جایی که او سخنرانی کرد و در مورد تغییرات لرزه ای در زندگی خود و افکارش در مورد زن بودن صحبت کرد. او همچنین به جدایی خود از شریک سابق جرارد پیکه اشاره کرد و اظهار داشت که در جستجوی عشق و توجه خود را فراموش کرده است.

به گزارش یاهو نیوز، خواننده Hips Don’t Lie و بازیگر Top Gun: Maverick هر دو در مراسم جایزه بزرگ در باغ میامی حضور داشتند. شکیرا با یک تاپ کرست سبز با عینک آفتابی بزرگ و موهای روان خیره کننده به نظر می رسید، در حالی که تام با یک پیراهن یقه دار سفید معمولی به نظر می رسید. وین دیزل، برادران جوناس، ونوس ویلیامز و ایرینا شایک دیگر افراد مشهور در این مراسم بودند. شکیرا و تام در میان غرفه ها قدم زدند و با هزاران شرکت کننده در هم آمیختند و حتی با هم عکس گرفتند.

در حالی که تام برای مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم حضور نداشت، پیامی از پیش ضبط شده ارسال کرد که در طول کنسرت در رویداد جایزه بزرگ پخش شد. در این ویدئو، تام در حال خلبانی یک جت جنگنده و رساندن پیامی به پادشاه دیده می‌شود که با این جمله به یاد ماندنی خاتمه می‌یابد: «خلبان به خلبان، اعلیحضرت، شما می‌توانید هر زمان که بخواهید، بالدار من باشید»، قبل از اوج گرفتن در ابرها.

سوالات متداول

Q1. شکیرا کیست؟
A1. شکیرا با نام کامل شکیرا ایزابل مبارک ریپول، خواننده، ترانه سرا، رقصنده و بشردوست کلمبیایی است. او در اواخر دهه 1990 به شهرت رسید و به یکی از موفق ترین هنرمندان آمریکای لاتین در تمام دوران تبدیل شد.Q2. شکیرا چه زمانی به دنیا آمد؟
A2. شکیرا در 2 فوریه 1977 در بارانکیلا، کلمبیا به دنیا آمد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.